سونی: هورایزن فوربیدن وست احتمالا انتهای 2021 عرضه می گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، هفته گذشته بود که شاهد رونمایی شگفت انگیز قسمت جدید بازی هورایزن بودیم. هورایزن فوربیدن وست (Horizon Forbidden West) قرار بود در سال 2021 روی کنسول های پلی استیشن عرضه گردد و با اینکه هنوز هم این محدوده زمانی برای تاریخ انتشار بازی پابرجاست، اما سونی از اتمام مراحل ساخت بازی مطمئن نیست.

سونی: هورایزن فوربیدن وست احتمالا انتهای 2021 عرضه می گردد

طی مصاحبه ای جدید که هرمن هولست، مدیر استودیوهای بازی سازی سونی با وبلاگ پلی استیشن داشته است، از زمان عرضه هورایزن صحبت کرد. طبق گفته هولست، آن ها برنامه دارند که هورایزن فوربیدن وست را در بازه زمانی تعطیلات امسال، یعنی ماه های نوامبر و دسامبر امسال میلادی، وارد بازار نمایند. هولست اضافه نموده است که هنوز هم مسئله ای برای این برنامه به وجود نیامده است، ولی نمی خواهند قطعی از آن صحبت نمایند.

مدیر استودیوهای پلی استیشن درباره عرضه هورایزن گفته است: به سمت برنامه خود برای عرضه هورایزن فوربیدن وست در بازه تعطیلات امسال حرکت می کنیم و به نظرمان لطمه ای به این برنامه وارد نشده است، اما هنوز هم این موضوع قطعی نیست. سخت مشغول کوشش هستیم تا از این موضوع اطمینان حاصل کنیم و به زودی خبر آن را به اشتراک خواهیم گذاشت.

بحران جهانی فعلی صحبت قطعی از زمان اتمام هر پروژه ای را غیرممکن نموده است. به قول یکی از نویسندگان معروف بازی، در طول یکی دو سال آینده، تا آغاز دانلود یک بازی را روی کنسول خود ندیده اید، از عرضه آن مطمئن نباشید و این احتمال را در نظر بگیرید که عرضه اش با تأخیر روبرو گردد. سایبرپانک 2077 حتی این موضوع را گوشزد کرد که ممکن است یک بازی عرضه گردد و حتی آن را دانلود کنید، اما تا عرضه اصلی اش فاصله زیادی داشته باشد. هیچ شرکتی نمی خواهد این اتفاق برای بازی اش بیفتد و از طرفی هم توسعه بازی بیرون از استودیو و کار در خانه، چالش های متعددی را به وجود آورده است.

اگر به خاطر داشته باشید، دقیقا میان قرنطینه های سال گذشته بودیم که سونی عرضه لست آو آس 2 را لغو کرد، تا مطمئن گردد که نه تنها توسعه بازی به اتمام رسیده و از همه نظر آماده است، بلکه حتی به اندازه کافی دیسک برای فروش فراوری نموده باشند و عرضه بازی به مشکل برنخورد. به همین دلیل هم منطقی است که سونی نخواهد تاریخ عرضه هورایزن فوربیدن وست را اعلام کند، تا از آماده بودن بازی مطمئن نشده باشد.

دموی 15 دقیقه ای هورایزن فوربیدن وست که هفته گذشته شاهد آن بودیم، پیشرفت های متعدد بازی را به نمایش گذاشت. حتی با اینکه بازی هم زمان روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه می گردد، به نظر می رسد که با یک بازی نسل جدید طرف هستیم. هورایزن فوربیدن وست از نظر گرافیکی خیره نماینده است و از نظر گیم پلی هم نسخه ای پیشرفته تر و بسیار عظیم تر از قسمت قبل. پیشنهاد می کنیم حتما این دموی 15 دقیقه ای بازی را ببینید.

در حالی که تمام شرکت های بازی سازی خبر از برگزاری یک رویداد تابستانی داده اند، سونی هنوز هیچ حرفی در این باره نزده است و نمی دانیم آیا در آینده نزدیک شاهد برنامه ای برای صحبت بیشتر از بازی هایی مثل هورایزن فوربیدن وست، گاد آو وار یا گرن توریسمو خواهیم بود یا نه.

منبع: وبلاگ پلی استیشن

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7445

به "سونی: هورایزن فوربیدن وست احتمالا انتهای 2021 عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی: هورایزن فوربیدن وست احتمالا انتهای 2021 عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید