سیاوش یزدانی احضار شد

به گزارش مجله بای بلاگ، اقدام تعجب برانگیز مدافع تیم استقلال در دقایق پایانی ملاقات این تیم مقابل طرفدار باعث شد استقلال دقایق به جای مانده تا پایان بازی و 6 دقیقه وقت های تلف شده در نظر گرفته شده از سوی داور را با یک بازیکن کمتر و اضطراب زیادی سپری کند.

سیاوش یزدانی احضار شد

سیاوش یزدانی مدافع باتجربه و ملی پوش استقلال در دقیقه 87 بازی با ضربه زدن به توپ دوم درون زمین آن را به میانه های محوطه جریمه فرستاد تا داور، درحالی مسابقه را متوقف کند که تیم طرفدار در حالت حمله روی دروازه استقلال بود. این اقدام سیاوش یزدانی باعث شد داور او را با کارت زرد دوم را جریمه کند. یزدانی در دقیقه 68 بازی یک کارت زرد دریافت نموده بود و با کارت دوم که در دقیقه 88 به او داده شد از زمین بازی بیرون رفت تا استقلال 10 نفره گردد.

شنیده ها از باشگاه استقلال حاکی از آن است که با توجه به غیبت یزدانی در ملاقات بعدی مقابل ذوب آهن که یکی از مسابقات حساس استقلال به شمار می رود، قرار است کادرفنی درباره این رفتار یزدانی با او صحبت نموده و علت این اقدامش را جویا گردد. حتی شنیده شده شاید یزدانی به علت لطمه ای که به تیم زده به کمیته انضباطی هم احضار گردد.

ناگفته نماند؛ فرهاد مجیدی در نشست خبری سرانجام بازی با طرفدار در حمایت از مدافع تیمش انتقاداتی نسبت به برخوردهای اجرا شده در اردوی تیم ملی با او را ابراز کرد اما با این همه نزدیکان به تیم استقلال عنوان می نمایند قرار است درباره این رفتار با یزدانی صحبت گردد تا از این پس هیچ یک از بازیکنان استقلال در جریان مسابقات رفتاری بروز ندهند که از داور کارت بی علت دریافت نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8677

به "سیاوش یزدانی احضار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاوش یزدانی احضار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید