ساپینتو: خدا با این اتفاق به استقلال هدیه بزرگی داد ، هر دو جام قهرمانی را می خواهیم

به گزارش مجله بای بلاگ، ساپینتو در صحبتی که در تمرین روز سه شنبه با بازیکنان داشت، خطاب به آنها گفت: در فوتبال برد و باخت وجود دارد و ما باید به آینده فکر کنیم.

ساپینتو: خدا با این اتفاق به استقلال هدیه بزرگی داد ، هر دو جام قهرمانی را می خواهیم

شکست در برابر پرسپولیس موجی از ناامیدی را میان طرفداران استقلال به وجود آورده است و بیشتر آنها دیگر شانس زیادی برای قهرمانی تیمشان قائل نیستند. استقلال قبل از دربی در برترین شرایط ممکن قرار داشت و شکست دادن پرسپولیس، آن هم درحالی که سپاهان مقابل ملوان امتیاز داد، می توانست آبی ها را به نخستین شانس کسب عنوان قهرمانی تبدیل کند ولی باخت در دربی در بدترین زمان ممکن برای استقلال رخ داد تا حالا خیلی ها شانس زیادی برای قهرمانی این تیم قائل نشوند. جالب اینجاست که حتی پیشکسوتان استقلال هم در مصاحبه های خود به این موضوع اشاره نموده اند که شانس آبی ها برای قهرمانی در لیگ برتر کم شده و ساپینتو و شاگردانش باید تمرکز اصلی شان را روی قهرمانی در جام حذفی بگذارند.

ساپینتو ناامید نیست

سرمربی پرتغالی استقلال بعد از باخت در دربی به شاگردانش یک روز استراحت داد و تمرینات استقلال از روز سه شنبه شروع شد. تصاویری که از تمرین استقلال به وسیله رسانه رسمی باشگاه منتشر شد، نشان می داد که برخلاف روزهای قبل از دربی، دیگر خبری از خنده و شوخی در تمرین نیست و ظاهرا باخت در دربی برای بازیکنان هم نتیجه ای ناامیدکننده بوده است. بدون شک این باخت حتی کار ساپینتو را هم برای قهرمانی در لیگ سخت تر نموده ولی جالب اینجاست که او به هیچ عنوان برای رسیدن به قهرمانی ناامید نیست.

ساپینتو در صحبتی که در تمرین روز سه شنبه با بازیکنان داشت، خطاب به آنها گفت: در فوتبال برد و باخت وجود دارد و ما باید به آینده فکر کنیم. 3بازی در لیگ برتر به جای مانده و در جام حذفی هم شانس قهرمانی داریم. قهرمان شدن فقط این نیست که شما جام را ببرید، شما در این چندماه با وجود مسائل مالی و عدم دریافت حق و حقوقتان، در زمین مسابقه جنگیدید و هیچ چیز کم نگذاشتید. از نظر من شما قهرمان هستید و می دانم که این جنگیدن را هم ادامه خواهید داد.

سرمربی استقلال در قسمت دیگری از صحبت هایش تأکید کرد: 3بازی مهم در لیگ داریم و باید مثل همواره کوشش کنیم و بیشترین امتیاز ممکن را بگیریم. در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و ما نباید از قهرمان شدن ناامید شویم. تساوی سپاهان در برابر ملوان هم یک هدیه بزرگ از سوی خدا برای ما بود و این بازی نشان داد که در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. پس باید با قدرت لیگ را ادامه دهیم و در هر 3بازی برای برد بازی کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1402 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8925

به "ساپینتو: خدا با این اتفاق به استقلال هدیه بزرگی داد ، هر دو جام قهرمانی را می خواهیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "ساپینتو: خدا با این اتفاق به استقلال هدیه بزرگی داد ، هر دو جام قهرمانی را می خواهیم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو: خدا با این اتفاق به استقلال هدیه بزرگی داد ، هر دو جام قهرمانی را می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید