شانسم برای سهمیه المپیک بالاست، هدفم کسب مدال است نه فقط حضور

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رزیتا علیپور در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت: قابل پیش بینی بود که با تعویق مسابقات المپیک اخرین رقابت کاراته وان برای کسب سهمیه برگزار بشود. این شرایط موجب شد تا حق هیچ ورزشکاری تضییع نشود. ورزشکارانی مثل من این شانس را داشتند که با موفقیت در کاراته وان مراکش جواز حضور در المپیک را کسب نمایند.

شانسم برای سهمیه المپیک بالاست، هدفم کسب مدال است نه فقط حضور

وی اضافه کرد: امیدوارم با شرکت در مسابقات پیش رو و کسب مقام بتوانم جزو نفرات المپیکی کاراته ایران باشم. هدف من تنها رسیدن به المپیک نیست، تمام انرژی خود را می گذارم که در توکیو هم کسب مدال کنم. هر چند این کار سخت است که ورزشکاران ما توانایی انجام ان را دارند.

ملی پوش کاراته کشورمان اعلام کرد: شانس من برای کسب سهمیه بالاست. در صورتی که کاراته کای صربستان در مسابقات قهرمانی اروپا نتواند مدال بگیرد، ان وقت راه رسیدن من به المپیک هموارتر می گردد. فاصله امتیازی من با این ورزشکار صرب که در حال حاضر بعنوان نفر چهارم رنکینگ سهمیه المپیک را در اختیار دارد، و در سال 2018 قهرمان دنیا نیز شده بود، تنها 375 امتیاز است. ضمن اینکه نتیجه ورزشکاران فرانسه و کانادا نیز برای من اهمیت دارد.

علیپور در سرانجام توضیح داد: حضور در کاراته وان مراکش برای من یک فرصت است. تمام تلاشم این است که بهترین نتیجه را بگیرم و نیم نگاهی نیز به نتایج رقبا داشته باشم.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2357

به "شانسم برای سهمیه المپیک بالاست، هدفم کسب مدال است نه فقط حضور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانسم برای سهمیه المپیک بالاست، هدفم کسب مدال است نه فقط حضور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید