شهرک غزالی چگونه با اُمیکرون مقابله می نماید؟

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیر شهرک سینمایی تلویزیونی غزالی، الزام پروژه ها به گرفتن تست کرونا از همه عوامل، حداقل یک بار در ماه را از تمهیدات این شهرک برای مقابله با اُمیکرون عنوان نمود.

شهرک غزالی چگونه با اُمیکرون مقابله می نماید؟

مهدی میرچی ـ مدیر شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی ـ درباره شرایط تصویربرداری پروژه های سینمایی و تلویزیونی در این شهرک، با توجه به اوج گیری سویه نو کرونا در کشور به خبرنگاران شرح داد: پروژه ها به همان صورت کار می نمایند و تمهیداتی را برای حفظ سلامت عوامل در نظر گرفته اند اما هیچکدام تعطیل نشده است.

میرچی در پاسخ به این سوال که تمهید شهرک برای ورود افرادی که در پروژه ها مشغل به کارند و تعدادشان کم هم نیست، چه بوده است؟ شرح داد: پروژه ها هر سه هفته سلامت پرسنل را به ما اعلام می نمایند و نامه ای به شهرک می زنند که پیوستش مستنداتی دارد؛ ما بر اساس این مستندات ورود افراد به شهرک را مجاز می کنیم. همه پروژه ها موظفند حداقل یک بار در ماه این کار انجام دهند. معمولا پانزدهم هر ماه این کار را انجام می دهند. از همه افراد تست کامل می گیرند و نتیجه را به ما اعلام می نمایند و ما مستنداتش را رویت می کنیم و بر اساس آن اجازه ورود می دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8700

به "شهرک غزالی چگونه با اُمیکرون مقابله می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرک غزالی چگونه با اُمیکرون مقابله می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید