طاهری: در حال رایزنی برای ملاقات تدارکاتی هستیم، هندبالیست ها ارتباط خوبی با فرناندز برقرار کردند

به گزارش مجله بای بلاگ، مربی تیم ملی هندبال گفت: اگر در زمان به جای مانده تا مسابقات قهرمانی آسیا بتوانیم دیدارهای تدارکاتی خوبی را برنامه ریزی کنیم به تیم ملی یاری خواهد نمود.

طاهری: در حال رایزنی برای ملاقات تدارکاتی هستیم، هندبالیست ها ارتباط خوبی با فرناندز برقرار کردند

محسن طاهری مربی تیم ملی هندبال مردان در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص فرایند تمرینات تیم ملی هندبال اظهار کرد: اولین اردوی تیم ملی برای شناخت مربی از بازیکنان بود و به نظرم در آن تعداد جلسات شناخت لازم بدست آمد. قرار است در اردوهای بعدی روی نقاط ضعف تیم کار کنیم و کم کم رو به بهبود و به آمادگی نسبی برسیم.

مربی تیم ملی هندبال در ادامه گفت: ما سعی می کنیم اردو به اردو بازیکنان را جا به جا کنیم، یعنی تعدادی را کم و تعدادی را اضافه کنیم. البته این به نظر فرناندز سرمربی اسپانیایی تیم بستگی دارد چون قرار است دور بعدی لیگ که 28 شهریور آغاز می گردد را دیدن کند و شاید تعدادی بازیکن تازه را به اردو دعوت کند. باید در اردوهای آینده کم کم تعداد بازیکنان را کمتر و بعد هم بازیکنان شاغل در لیگ های خارجی را اضافه کنیم تا در نهایت تیم بسته گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان با سرمربی تازه ارتباط برقرار نموده اند و مسئله ای وجود ندارد گفت: احساس می کنم بازیکنان با این مربی ارتباط خوبی برقرار نموده اند. من در سطح تیم ملی با مربیان خارجی زیادی کار نموده ام و احساس می کنم مانوئل به لحاظ اخلاقی و رفتاری همگونی خوبی با فرهنگ ما و بازیکنان دارد.

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا زمان کافی برای تمرینات تیم ملی و آمادگی برای مسابقات قهرمانی آسیا وجود دارد گفت: بله زمانی که داریم نسبتا خوب است. اگر بتوانیم در این زمان دیدارهای تدارکاتی خوبی را برنامه ریزی کنیم فکر می کنم خیلی به تیم ملی یاری خواهد نمود.

وی در خصوص اینکه آیا کشور خاصی برای دیدارهای تدارکاتی در نظر گرفته شده است گفت: چند کشور مد نظر هست اما هنوز رایزنی ها انجام نشده است. فدراسیون در حال رایزنی است تا ببینیم کدام کشور جواب می دهد و کدام کشور به صلاح است.

او در خصوص احتمال تغییر میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا تهران گفت: فعلا که خبری نیست اما امکان دارد که جابه جا گردد و میزبانی را به علت شیوع کرونا از ایران بگیرند. هنوز چیزی اعلام نشده و در حال حاضر مسابقات دی ماه در ایران برگزار خواهد شد. نمی دانم شاید در روزهای آینده تصمیم تازهی گرفته گردد هیچ چیز تعیین نیست.

مربی تیم ملی هندبال در خاتمه گفت: من امیدوارم که رسانه ها از تیم ملی حمایت نمایند تا تیم ملی با روحیه خوبی وارد رقابت های قهرمانی آسیا گردد.

به گزارش خبرنگاران، نخستین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال ایران از 28 مرداد تا 8 شهریور در تالار فدراسیون هندبال انجام شد. بازیکنان زیر نظر مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی اسپانیایی تمرینات خود را آغاز کردند.

کیوان صادقی به اسم مدیر فنی، محسن طاهری و مسعود ظهرابی به اسم مربی، فرید علیمرادی به اسم مربی دروازه بانان، ناصر سلیمی به اسم آنالیزور و سرپرست و علی بخشی کارشناس تغذیه و تراپیست، مانوئل مونتایا را در امر راهنمایی تیم ملی هندبال ایران همراهی می نمایند.

رقابت های هندبال قهرمانی مردان آسیا بهمن ماه (اواخر دی) در سالن 12 هزار نفری تهران برگزار خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8255

به "طاهری: در حال رایزنی برای ملاقات تدارکاتی هستیم، هندبالیست ها ارتباط خوبی با فرناندز برقرار کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: در حال رایزنی برای ملاقات تدارکاتی هستیم، هندبالیست ها ارتباط خوبی با فرناندز برقرار کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید