طراحی داخلی اتاق خواب مدرن و امروزی با ایده های ناب و جدید

به گزارش مجله بای بلاگ، طراحی داخلی اتاق خواب تا میزان بسیار زیادی به شکل و اندازه اتاق خواب بستگی دارد. برای مثال در طراحی فضای کوچک باید به مقدار زیادی از عناصری که فضای اتاق را تنگ و شلوغ نشان می دهند پرهیز کنید. تخت خواب ها باید طوری در چیدمان قرار بگیرد که مزاحم رفت و آمد آزادنه در اتاق نشود. همچنین هنگام طراحی، درب اتاق خواب باید بگونه ای باشد که به فضای بیرون باز شوند، البته در محیط های کوچک استفاده از درهای کشویی همیشه یکی از بهتری ایده بوده که تا حدود زیادی بر زیبایی و تازگی دکوراسیون اتاق خواب تاثیر گذار خواهد بود.

طراحی داخلی اتاق خواب مدرن و امروزی با ایده های ناب و جدید

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ در تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اما در فضاهای عظیم شرایط بکل فرق می نماید. در طراحی اتاق های عظیم بهترین راه برای تقسیم کردن فضاهای اتاق، قرار دادن تخت خواب در مرکز اتاق خواب است همچنین بهتر است تخت خواب خود را از بین مدل های تاج دار انتخاب کنید که در چیدمان اتاق خواب های عظیم بسیار زیبا جلوه می نمایند. در طراحی اینکونه اتاق ها می توانید قسمتی از اتاق را مثلا انتهای اتاق خواب را با یک پارتیشن جدا کنید و مکانی برای پوشیدن لباس و نگهداری آنها ایجاد کنید. (مدل تخت خواب تاج دار شیک و زیبا 2015)

در طراحی اتاق خواب، نور نقش مهمی را ایفا می نماید و بطور کلی حالت یک اتاق خواب را معین می نماید. در اتاق خواب های کوچک اهمیت این موضوع دو چندان می گردد. بهتر است در اتاق خواب های کوچک از مبلمانی به رنگ روشن و هماهنگ با دیوارهای اتاق بهره ببرید تا بنوعی خطای دید بوجود بیاورید و اتاق خواب خود را عظیم تر جلوه دهید. در قسمت پنجره ها هم از پرده های ضخیم استفاده نکنید و از قرار دادن کمدها در اطراف پنجره خودداری کنید تا نور به راحتی به داخل اتاق خواب نفوذ نموده و فضا را روشن کند. در ادامه چندین نمونه زیبای اتاق خواب در ایران و سایر نقاط دنیا را مشاهده خواهید کرد. (مدل تخت خواب یک نفره / دکوراسیون اتاق خواب جوان)

منبع: اتاق
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4600

به "طراحی داخلی اتاق خواب مدرن و امروزی با ایده های ناب و جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی اتاق خواب مدرن و امروزی با ایده های ناب و جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید