عباس محمدی، کلید کشتی زنجان را از حافظی تحویل گرفت

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/زنجان مجمع انتخابات هیئت کشتی استان زنجان با حضور دبیر فدراسیون کشتی و مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار گردید.

عباس محمدی، کلید کشتی زنجان را از حافظی تحویل گرفت

سومین مجمع انتخابات هیئت های ورزشی در هفته جاری برگزار گردید تا این بار نوبت رشته کشتی برسد که سکان خود را به دست فرد دیگری سپرده یا رئیس فعلی به راهنمایی این هیئت برای چهار سال آینده ادامه دهد. انتخابات سال جاری هیئت کشتی زنجان برخلاف 24 آبان سال 94 در همان راند اول به سرانجام رسید و ماراتنی در کار نبود.

هنوز علاقه مندان به کشتی، مجمع انتخابات چهار سال پیش را که با حضور هفت کاندیدا برگزار و در نهایت با باقی ماندن سه کاندیدا به رأی گیری انجامید، از خاطر نبرده اند. انتخاباتی که چندین بار به دلیل آرای برابر تکرار شد تا در نهایت احمدرضا حافظی با 9 رأی، گوی سبقت را از عباس محمدی که 8 رأی به دست آورده بود، برباید.

حال بعد از گذشت چهار سال، دوباره نوبت به مجمع انتخابات دیگری برای کشتی زنجان رسید، جایی که احمدرضا حافظی، رضا خادم پیر، وحید درامی مقدم و عباس محمدی کاندیدای تصدی ریاست این هیئت بودند که رضا خادم پیر و وحید درامی مقدم به نفع عباس محمدی انصراف دادند تا رقابت همانند چهار سال گذشته بین احمدرضا حافظی و عباس محمدی برگزار گردد.

بعد از ارائه برنامه ها توسط دو کاندیدا و برگزاری مراسم رأی گیری، همه نگاه ها به تابلوی اعلام نتایج آرا بود که باز هم شمارش آرا حکایت از یک رقابت تنگاتنگ می داد اما در نیمه های راه بود که سرعت آرای عباس محمدی افزایش یافت تا در نهایت وی با 11 رأی گوی سبقت را از حافظی که 6 رأی به دست آورد، ربوده و رئیس هیئت کشتی استان زنجان گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 398

به "عباس محمدی، کلید کشتی زنجان را از حافظی تحویل گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباس محمدی، کلید کشتی زنجان را از حافظی تحویل گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید