عدم تمایل بیش از 60 درصد شرکت های ژاپنی به تماشای بازی های المپیک

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، طی روزهای اول تا نهم ماه جاری میلادی (ژوئن) شرکت تحقیقاتی توکیو شوکو در رابطه با برگزاری بازی های المپیک در توکیو یک نظرسنجی به صورت آنلاین میان ژاپنی ها انجام داد. طبق نتیجه این نظرسنجی بیش از 60 درصد ژاپنی تمایلی به برگزاری این بازی ها و تماشای آن ندارند.

عدم تمایل بیش از 60 درصد شرکت های ژاپنی به تماشای بازی های المپیک

kyodo news در خصوص نتیجه این نظرسنجی نوشت: 34.7 درصد از 9163 شرکت پاسخ دهنده ترجیح می دهند بازی ها لغو شوند در حالی که 29.3 درصد خواهان به تعویق افتادن این رویداد هستند.

این در حالی است که 36 درصد شرکت ها اظهار داشتند که می خواهند المپیک طبق برنامه برگزار گردد، این آمار حدود 8 امتیاز کمتر از نظرسنجی قبلی در ماه فوریه است.

بعلاوه بر اساس ارزیابی اجرا شده 3/76 درصد شرکت ها پایین بودن مقدار واکسیناسیون را علت برای به تعویق انداختن یا لغو بازی ها اسم کردند. بعلاوه 75.7 درصد هم نسبت به اینکه ورود پرسنل المپیک از خارج از کشور می تواند به وخیم تر شدن شرایط ویروس کرونا در ژاپن یاری کند، ابراز نگرانی نموده بودند.

طبق نظرسنجی آنلاین اجرا شده 63.6 درصد دیگر پاسخ دادند که منحرف کردن کارگران پزشکی برای این رویداد باعث فشار بر سیستم بهداشت عمومی در ژاپن می گردد.

در خصوص تاثیری که لغو یا به تعویق انداختن بازی ها روی تجارت آنها خواهد گذاشت، 58.8 درصد از 4092 شرکت پاسخ دهنده گفتند که این موضوع تأثیر منفی زیادی خواهد داشت ، در حالی که 41.2 درصد نظر مخالف داشتند.

سی و دومین دوره بازی های المپیک اول تا 17 مردادماه به میزبانی توکیو برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7715

به "عدم تمایل بیش از 60 درصد شرکت های ژاپنی به تماشای بازی های المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم تمایل بیش از 60 درصد شرکت های ژاپنی به تماشای بازی های المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید