عراق 112 کودک داعشی اهل جمهوری آذربایجان را تحویل باکو داد

به گزارش مجله بای بلاگ، وزارت خارجه عراق خاطرنشان کرد که 112 کودک داعشی اهل جمهوری آذربایجان را تحویل این کشور داده است.

عراق 112 کودک داعشی اهل جمهوری آذربایجان را تحویل باکو داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت خارجه عراق بیان کرد که آذربایجان 112 نفر کودک داعشی تبعه آذربایجان را تحویل این کشور داده است که تا پیش از این با مادرانشان در عراق که به جرم وابستگی به داعش محکوم شدند در زندان به سر می بردند.

احمد الصحاف سخنگوی وزارت خارجه عراق گفت: وزارت خارجه در اقدام برای تحویل 112 کودک داعش مشارکت داشته که از اتباع آذربایجان بودند و در نزد مادرانشان که به جرم وابستگی به داعش در حبس هستند به سر می بردند.

وی اضافه کرد: این اقدام در چارچوب کوشش های مقامات ذیربط عراق برای انتها دادن به مسئله داعش و خانواده هایشان انجام شد و به اندازه ای که به وزارتخانه خارجه مرتبط بود با وزارت خارجه آذربایجان و سفارت آذربایجان در بغداد هماهنگی و همکاری در این باره داشتیم.

سخنگوی وزارت خارجه عراق گفت: با تحویل این سری از بچه ها تعداد کل بچه ها تحویل داده شده به 940 کودک از اتباع مختلف کشور ها می رسد که 248 نفر آن ها آذربایجانی هستند.

وزارت خارجه عراق از همه کشور های جهان که خانواده ها و نزدیکان بچه ها داعشی آن ها در آن کشور ها هستند خواست به وسیله سفارت عراق در هر کجای جهان برای تحویل این بچه ها اقدام نمایند.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1203

به "عراق 112 کودک داعشی اهل جمهوری آذربایجان را تحویل باکو داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق 112 کودک داعشی اهل جمهوری آذربایجان را تحویل باکو داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید