علیرضا دبیر با رئیس اتحادیه جهانی کشتی ملاقات کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در این جلسه لالوویچ ابتدا در خصوص برنامه ها و کارهای اجرا شده توسط اتحادیه جهانی کشتی در چند ماه گذشته و همچنین برنامه های آینده آن صحبت هایی را ارائه داد.

علیرضا دبیر با رئیس اتحادیه جهانی کشتی ملاقات کرد

در ادامه نیز علیرضا دبیر گزارشی از عملکرد خود در فدراسیون کشتی در 20 ماه گذشته ارائه و در خصوص نمایندگان ایران به جهت کسب کرسی های آسیایی و دنیای رایزنی کرد.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه به دنبال این است که از ظرفیت تمامی قهرمانان المپیک و دنیا در فدراسیون کشتی استفاده کند به لاوویچ گفت: قرار نیست که در تمامی پست ها حضور داشته باشم و خواسته ام این است که هر یک از قهرمانان عظیم کشورمان، قسمتی از کار را بر عهده بگیرند و به همین منظور عباس جدیدی را بعنوان کاندیدای شورای آسیا و پست دبیرکلی معرفی نموده ایم.

وی ادامه داد: برای خودم چیزی نمی خواهم و تمام تلاشم این است که بتوانم در راستای اعتلای ورزش ملی کشورم گام بردارم و حمایت کامل خود را از جدیدی بعنوان فردی کاربلد و مدیر برای حضور در شورای کشتی آسیا اعلام می کنم.

دبیر همچنین با حمایت از کاندیداتوری سوریان بعنوان عضو اتحادیه دنیای توضیح داد: سوریان بسیار با انگیزه است و در این مدت در پست نایب رئیسی فدراسیون در کارهای اجرایی به کشتی ایران یاری نموده و قطعاً همانطور که در دوران قهرمانی فردی بسیار سخت کوش و تأثیر گذار بود، می تواند برای اتحادیه دنیای نیز مثمرثمر باشد.

رئیس فدراسیون کشتی همچنین به لالوویچ گفت: طبق قولی که به شما داده بودم بدهی های معوق فدراسیون را پرداخت کردم و تیم های ایران نیز در رقابت های اتحادیه دنیای حضوری پر رنگ داشته اند.

لالوویچ نیز در این جلسه با اشاره به قدمت و صندلی کشتی ایران در دنیا از عملکرد کشتی گیران ایرانی در میادین مختلف تمجید کرد و ایران را یکی از کشورهای تأثیرگذار در کشتی دنیا دانست.

در خاتمه این جلسه رئیس فدراسیون کشتی از رئیس اتحادیه دنیای برای حضور در مراسم افتتاح خانه کشتی شهید صدرزاده بعنوان یکی از عظیمترین کمپ های تمرینی ورزشی دنیا در اردیبهشت ماه امسال دعوت کرد که رئیس اتحادیه دنیای این قول را داد که اگر در تاریخ مدنظر جلسه ای با IOC نداشته باشد در ایران حضور خواهد یافت.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6932

به "علیرضا دبیر با رئیس اتحادیه جهانی کشتی ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا دبیر با رئیس اتحادیه جهانی کشتی ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید