مصدومیتم تا 70 درصد بهبود یافته است، همچنان برای المپیک می جنگم

به گزارش مجله بای بلاگ، علیرضا کریمی در حاشیه اردوی تیم ملی کشتی آزاد به خبرنگاران گفت: از سه اردوی اخیر تیم ملی در کنار دیگر آزادکاران مشغول تمرین هستم. فرایند بهبودی خوبی دارم و همچنان حرکت درمانی و تمرینات استقامتی و هوازی و قدرتی را در دستور کار دارم. خوشبختانه 70 درصد از راستا درمان را پشت سر گذاشته ام و بزودی می توانم دوباره وارد مرحله جدی تمرینات شوم.

مصدومیتم تا 70 درصد بهبود یافته است، همچنان برای المپیک می جنگم

وی توضیح داد: شرایط زانوی مصدومم خیلی بهتر شده و میزان درد و مسائل قبلی تا حد قابل توجهی کاهش یافته است. همین موضوع باعث شده تا با انگیزه و اراده بیشتری تمرین کنم و بتوانم در اردوهای بعدی به شرایط ایده آل برسم.

دارنده دو مدال برنز رقابتهای جهانی در سرانجام ادامه داد: همچنان به حضور در المپیک امیدوارم و از نظر وزنی و جسمی هم مشکل خاصی ندارم. مصدومیت من بزودی رفع می گردد و مطمئناً می توانم تمرین سنگین و جدی خودم را شروع کنم. انگیزه بالایی برای رسیدن به المپیک دارم و همچنان برای هدفم می جنگم. همین موضوع باعث شده فرایند درمانی من نیز با تکیه بر همین روحیه و انگیزه، سرعت خوبی داشته باشد.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی کشتی آزاد ایران تا زمان حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا باید در دو اردوی آماده سازی حضور یابد. نخستین اردو که از روز دوم بهمن ماه شروع شده، تا روز 14 بهمن ماه به ادامه دارد. سپس اردونشینان تیم ملی بعد از یک استراحت کوتاه از روز 18 بهمن وارد دومین اردو خواهند شد و تا زمان اعزام به قهرمانی آسیا به تمرین خواهند پرداخت.

رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا طی روزهای 29 بهمن تا 4 اسفندماه امسال در شهر دهلی نو کشور هند برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 622

به "مصدومیتم تا 70 درصد بهبود یافته است، همچنان برای المپیک می جنگم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیتم تا 70 درصد بهبود یافته است، همچنان برای المپیک می جنگم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید