عیادت رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی از شوماخر

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی از راننده اسطوره ای تیم فراری عیادت کرد.

عیادت رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی از شوماخر

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، ژان تاد، رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی، بیان کرد که طی هفته گذشته از میشائیل شوماخر، راننده اسطوره ای تیم فراری در مسابقات فرمول یک، عیادت نموده است.

شرایط این راننده آلمانی پس از حادثه ای که در جریان اسکی کردن در سال 2013 برای او رخ داد از دید همگان مخفی نگاه داشته شده است. شوماخر بر اثر برخورد شدید سرش به صخره ها، دچار ضربه مغزی شده است.

تاد که جزو معدود افرادی است که اجازه دیدار شوماخر را دارد در خصوص عیادت از او گفت: من هفته گذشته او را دیدار مردم. شومی در حال مبارزه است. خوشبختانه میشائیل، همسر فداکار و تیم پزشکی خوب و مجهزی دارد و ما نیز تنها می توانیم برای او آرزوی سلامتی کنیم.

رئیس پیشین تیم فِراری که 5 بار با شوماخر قهرمان F1 شده است، ادامه داد: بیشترین کاری که من می توانم انجام دهم این است که همواره در دسترس باشم تا شاید بتوانم کاری برای او و خانواده اش بکنم.

تیم فِراری در مسابقه امروز که در پیست موجه لو ایتالیا برگزار می گردد، هزارمین گرندپری خود را جشن می گیرد. قرار است در این رقابت، میک شوماخر، فرزند شوماخر، اتومبیل پدرش را در پیست به صورت نمادین، براند.

شوماخر با 7 قهرمانی در فرمول یک، رکورددار قهرمانی در این مسابقات است. لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی تیم مرسدس اما به احتمال زیاد با قهرمانی در این فصل به رکورد شوماخر می رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4161

به "عیادت رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی از شوماخر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیادت رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی از شوماخر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید