فائوچی: موجی بسیار شدیدتر در راه است

به گزارش مجله بای بلاگ، نشریه نیوزویک در گزارشی نوشت: آنتونی فائوچی در مصاحبه ای ضمن آنکه خود را فاقد قدرت لازم در ترغیب ترامپ برای برقراری مقررات منع سفر در تعطیلات می داند، نسبت به رشد فزاینده مبتلایان به کووید -19 که بسیار شدیدتر از موج کنونی است هشدار داد و آن را با توجه به شرایط کنونی قطعی دانست.

فائوچی: موجی بسیار شدیدتر در راه است

به نقل از تارنمای خبری این نشریه آمریکایی، دکتر آنتونی فائوچی یکی از اعضای کلیدی کارگروه ویژه مبارزه با کرونای کاخ سفید و رئیس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: هیچ قدرتی برای ترغیب دونالد ترامپ در ایجاد مقررات منع سفر در تعطیلات پیش رو را ندارد و با توجه به رشد فزاینده شمار مبتلایان به کووید -19، هشدار داد که موج افزایش شدید موارد ابتلا و مرگ و میر در راه است.

این در حالی است که آمریکا همچنان دارنده رتبه نخست بیشترین شمار مرگ و میر و ابتلای ناشی از کووید -19 را در دنیا دارد. براساس گزارش نیویورک تایمز آمریکا تا صبح امروز، شاهد ابتلای بیش از 13 میلیون و 610 هزار نفر جدید و بیش از 272 هزار و مرگ و میر بوده است. همچنین تنها طی هفته گذشته به طور متوسط بیش از 162 هزار مبتلای جدید و بالغ بر یک هزار و 400 مرگ و میر در روز ثبت شده است.

با این وجود در هفته گذشته میلیون ها آمریکایی در تعطیلات جشن شکرگزاری به سفر رفته اند. کارشناسان بهداشت عمومی از جمله فائوچی به طور مکرر به آمریکایی ها هشدار داده اند که اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند و از برگزاری اجتماعات عظیم خانوادگی خودداری نمایند.

وی در مصاحبه ای که دیروز یکشنبه با شبکه خبری ان بی سی نیوز داشت، در پاسخ به این سوال که آیا او و دیگر مقامات بهداشتی می توانند ترامپ را ترغیب به برقراری مقررات منع سفر در تعطیلات نمایند و از آمریکایی ها بخواهد هنگام بیرون رفتن در مکان های عمومی ماسک بزنند، گفت: فکر نمی کنم در این زمینه هیچ قدرتی داشته باشم.

وی همچنین نسبت به شروع موجی دیگر که بسیار شدیدتر از شرایط کنونی است هشدار داد.

فائوچی همچنین در مصاحبه جداگانه ای با ای بی سی نیوز اضافه نمود: تقریبا مطمئن هستم که موجی بسیاری شدیدتر از موج کونی به دلیل افزایش سفرها در انتظار است.

نیوزویک برای شرح در این باره تماس هایی با مقامات کاخ سفید برقرار کرد اما تا به امروز پاسخی دریافت ننموده است.

براساس گزارش اداره امنیت حمل و نقل آمریکا (TSA) نزدیک به یک میلیون و 71 هزار آمریکایی یک روز پیش از جشن شکرگزاری در فرودگاه های سراسر کشور غربالگری شدند. این بالاترین رقم از روزهای ابتدایی شیوع همه گیری در ماه مارس (اسفند) است.

از زمان شروع همه گیری ویروس کرونا در آمریکا ترامپ همیشه اعلام نموده حامی آمریکایی هایی است که مقررات قرنطینه و محدودیت های مربوط به فاصله گذاری اجتماعی وضع شده توسط مقامات محلی را نادیده می گیرند. وی حتی در چند ماه نخست انتشار ویروس کرونا در آمریکا از زدن ماسک خودداری می کرد هرچند در نهایت پس از نقدها زیاد مقامات بهداشتی اقدام به زدن ماسک کرد. ، ایرنا

خیمه نیوز: خیمه نیوز، با  مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه ...

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

زرین گراف: زرین گراف: عصر طلایی گرافیک

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5250

به "فائوچی: موجی بسیار شدیدتر در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فائوچی: موجی بسیار شدیدتر در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید