فائوچی: کرونا، نابرابری های نژادی را در آمریکا آشکار کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- آنتونی فائوچی، رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا، از تأثیرات غیر قابل انکار ناشی از شیوع ویروس کرونا بر نابرابری های نژادی در آمریکا انتقاد کرد.

فائوچی: کرونا، نابرابری های نژادی را در آمریکا آشکار کرد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، آنتونی فائوچی، رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا، در مصاحبه با ان بی سی نیوز درباره تأثیرات غیر قابل انکار ناشی از شیوع ویروس کرونا بر نابرابری های نژادی در آمریکا صحبت کرد.

وی گفت: از زمان شیوع آنفلو آنزا در سال 1918، ما شاهد هیچ بحران بهداشتی عمومی در این سطح نبوده ایم. هر یک از شما به سبب انعطاف پذیری و وقف کردن خود به تحصیل و فارغ التحصیل شدن، با وجود مسائل و ابهامات، مستحق احترام زیادی هستید. شیوع کووید 19 سبب مشهود شدن شکست های موجود در جامعه ما شده است. تجربه کشور ما در ارتباط با کووید 19 سبب تعیین شدن یک واقعیت آشکار و شکست جامعه ما شد. تفاوت هایی غیرقابل قبول در مورد گروه های اقلیت، به ویژه آفریقایی-آمریکایی ها، لاتین تبار ها و بومیان آمریکایی مشاهده می گردد. تعداد زیادی از اعضای گروه های اقلیت تنها به سبب ماهیت شغلی که بسیاری از آن ها به عنوان کارکنان بخش های ضروری در جامعه دارند، به میزان بیشتری در معرض خطر ابتلا به کووید 19 قرار می گیرند.

وی در ادامه اضافه کرد: موضوع مهم تر این که زمانی که این افراد به ویروس کرونا مبتلا می شوند، این احتمال بیشتر است که آن ها با پیامد های شدید ناشی از این بیماری دست و پنجه نرم نمایند. این مسئله ای است که اقلیت ها با آن مواجهند و آن هایی که بیماری های پیش زمینه ای مانند فشار خون بالا، مسائل مزمن ریوی و دیابت دارند، بیش از پیش در معرض خطر هستند که باعث شده است شمار بیشتری ا ز این افراد در مقایسه با جمعیت کلی کشور، به سبب ابتلا به کووید-19، در بیمارستان ها بستری شوند و جان بدهند.

adeliasafar.com: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا را از ما بخواهید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7409

به "فائوچی: کرونا، نابرابری های نژادی را در آمریکا آشکار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فائوچی: کرونا، نابرابری های نژادی را در آمریکا آشکار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید