فراخوان مشمولان پایه خدمتی آذر ماه

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ آذر 1400 می بایست در مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند.

فراخوان مشمولان پایه خدمتی آذر ماه

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، همه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ آذر 1400 دریافت نموده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام نمایند.

این دسته از مشمولان می بایست روز دوشنبه یکم آذر در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده است، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان می بایست اصل مدارک مورد احتیاج اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.

حضور نداشتن بموقع در زمان و محل های مشخص شده، غیبت محسوب و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

متقاضیان در صورت احتیاج به اطلاعات بیشتر می توانند به وسیله پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 یا کانال خبر سربازی در پیغام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه آگاه شوند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8623

به "فراخوان مشمولان پایه خدمتی آذر ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان مشمولان پایه خدمتی آذر ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید