فرستاده آمریکا در امور کره شمالی به کره جنوبی می رود

به گزارش مجله بای بلاگ، فرستاده ویژه آمریکا در امور کره شمالی هفته آینده به سئول می رود تا درباره از سرگیری مصاحبهها با کره شمالی پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و با وجود نشانه های کمی از پیشرفت، مصاحبه کند.

فرستاده آمریکا در امور کره شمالی به کره جنوبی می رود

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، استفن بیگان، فرستاده ویژه آمریکا در امور کره شمالی قرار است با چند تن دیگر از مقام های ارشد وزارت خارجه آمریکا با همتایان کره جنوبی روز سه شنبه در سئول به گفتگو بنشیند.

مون جائه این، رئیس جمهوری کره جنوبی گفته که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی باید یک بار دیگر پیش از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده گفتگو کنند و روز پنجشنبه، وزیر خارجه کره جنوبی اعلام کرد، سئول به دنبال از سرگیری گفتگوها بین کره شمالی و آمریکاست.

بیگان نیز گفته که زمان برای دو طرف به منظور از سرگیری گفتگوها و دستیابی به یک پیشرفت قابل ملاحظه فرا رسیده اما پاندمی ویروس کرونا برگزاری نشست حضوری پیش از انتخابات ریاست جمهوری نوامبر آمریکا را کمی مشکل کرده است.

ماه گذشته میلادی، کره شمالی عمدا تنش با کره جنوبی را تشدید و یک دفتر همکاری مشترک در مرز دو کره را منفجر کرد و حتی قصد داشت تا نیرو در مرز مستقر کند.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2963

به "فرستاده آمریکا در امور کره شمالی به کره جنوبی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرستاده آمریکا در امور کره شمالی به کره جنوبی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید