فلیک؛ مسرور از صعود و ناراضی از نمایش بازیکنان

به گزارش مجله بای بلاگ، سرمربی بایرن مونیخ از پیروزی برابر الاهلی در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها راضی است اما از عملکرد شاگردانش در این بازی ناراضی است.

فلیک؛ مسرور از صعود و ناراضی از نمایش بازیکنان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از استاد الدوحه، بایرن مونیخ در دیدار برابر الاهلی مصر توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

بایرن به این ترتیب به فینال جام جهانی باشگاه ها راه پیدا کرد و باید در این مرحله به مصاف نماینده مکزیک برود.

فلیک در نشست خبری بعد از بازی گفت: خوشحالیم که توانستیم در این بازی به پیروزی دست پیدا کنیم و راهی فینال شویم با این حال باید بگویم که بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و از عملکرد بازیکنان راضی نیستم. گل زود هنگامی به ثمر رساندیم. حتی اگر گل دوم را هم نمی زدیم بازهم به پیروزی می رسیدیم. باید اعتراف کنیم که در این دیدار نوسان داشتیم و این نگران کننده است.

سرمربی بایرن مونیخ درباره رویارویی با نماینده مکزیک در فینال گفت: بدون شک دیدار سختی خواهد بود. تیم مکزیکی دوندگی و قدرت بدنی بالایی دارد و بسیار پرتلاش است. پیش بینی می کنم که دیدار سختی برای ما باشد با این حال آماده هستیم. ما قبل از بازی برابر الاهلی هم گفتیم که برای قهرمانی به دوحه آمده ایم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6165

به "فلیک؛ مسرور از صعود و ناراضی از نمایش بازیکنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلیک؛ مسرور از صعود و ناراضی از نمایش بازیکنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید