فیلم جدیدی از بازیگر کودک خانه ما و زی زی گولو

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - مانی نوری از ساخت فیلم جدیدش با نام کرشمه به صورت کاملا مستقل اطلاع داد و از مسائل این نوع فیلمسازی گفت.

فیلم جدیدی از بازیگر کودک خانه ما و زی زی گولو

به گزارش صبا، مانی نوری کارگردان، تهیه نماینده و نویسنده فیلم کرشمه که پروانه ساخت آن خردادماه 1400 صادر شده است، گفت: کرشمه درحال حاضر مراحل پیش فراوری را سپری می نماید و درباره اینکه به ساخت برسد یا خیر نظری ندارم چراکه شرایط فیلمسازی مستقل فرق دارد و همه چیز به بودجه ای که در اختیار داریم بستگی دارد.

او درباره داستان فیلم اعلام کرد: نمی توانم داستان اصلی فیلم را بازگو کنم اما اگر بخواهم چیزی بگویم که قابل گفتن باشد این است که 2 برادر در گذشته دزدی نموده اند، یکی از آن هاب به زندان می رود و وقتی که از زندان بیرون می آید، متوجه می گردد که آن دزدی به انتها کامل نرسیده بوده است پس سعی می نمایند آن را به انتها برسانند.

این کارگردان درباره ژانر این فیلم که کمدی است، نام کرد: موضوع فیلم درباره مسائل و دردهای عمیق خانم ها در جامعه است که دوست داشتم آن را در قالب کمدی به نمایش دربیاورم زیرا جامعه ما آنقدر تلخی و درد دارد که شاید دیگر دوست نداشته باشیم فیلم تلخ تماشا کنیم. کرشمه کمدی سیاه است، بخشی فانتزی دارد و داستان عاشقانه ای هم در آن شکل می گیرد.

نوری ادامه داد: ممکن است ترکیب کمدی، عاشقانه و فانتزی جوابگو باشد و مخاطب بعد از تماشا فیلم به خیلی چیزها فکر کند. اینکه فیلم همان جا به انتها نرسد، خیلی خوب است.

کارگردان زنونه درباره دلیل نامگذاری این فیلم تاکید نمود: وقتی فیلم را می نوشتم، نام جمیله را برای آن در فکر داشتم. جمیله به معنای زیبا است و به نظر من نامی ست که کاراکتر خود را دارد و می تواند مجذوب کننده باشد. کرشمه هم نام زیبایی ست اما به آن به چشم نام فینال این پروژه نگاه ننموده ام.

فیلمسازی مستقل انتخاب خودم است

این نویسنده درباره انتخاب بازیگران فیلم اعلام نمود: ممکن است بازیگر چهره هم در فیلم حضور داشته باشد اما همه چیز به شرایط بستگی دارد. البته غالب بازیگران این فیلم هم مانند 2 فیلم قبلی من یعنی عباس عباس بچه ها قیچی شدن و زنونه از بازیگران تئاتر و بازیگرانی که استعداد بسیار دارند اما کمتر دیده شده اند، خواهد بود.

او در بخش دیگری از صحبت هایش درباره ساخت فیلم مستقل اظهار کرد: فیلمسازی مستقل خیلی سخت است، من هر سه سال توانسته ام یک فیلم بسازم. ساخت فیلم با بودجه کم مسائل زیادی دارد مثلا روزهای فیلمبرداری تان همواره حدی دارد چراکه پولی برای پیشبرد بیشتر آن ندارید.

نوری اضافه کرد: 2 سال کارهای مختلفی انجام می دهم و بودجه اندکی را جمع می کنم تا فیلم خودم را با تفکری که دوست دارم، بسازم. برای من فرایند سخت، وحشتناک و گاهی دردناک مشکل است اما اینگونه کار کردن را دوست دارم چراکه خودم آن را انتخاب نموده ام.

بازیگر سریال آخرین بازی در انتها درباره دلیل همکاری نکردن با تهیه نماینده ها یا سرمایه گذاران گفت: ترجیح من فیلمسازی مستقل است و هیچوقت در پی همکاری با تهیه نماینده یا سرمایه گذار دیگری نرفته ام که بدانم چه فرایند ای دارد. بدیهی ست که با تهیه نماینده خوب و حرفه ای که نگاه نزدیکی به یکدیگر داشته باشیم، همکاری خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8280

به "فیلم جدیدی از بازیگر کودک خانه ما و زی زی گولو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم جدیدی از بازیگر کودک خانه ما و زی زی گولو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید