فیلم ، نشانه هایی از مشکل تنفسی ترامپ بعد از ترخیص از بیمارستان

به گزارش مجله بای بلاگ، در حالیکه رئیس جمهور آمریکا در اولین پیغام ویدئویی خود بعد از ترخیص از بیمارستان حال جسمانی خود را بسیار عالی توصیف نموده بود، ویدئوهایی منتشر شده که نشان می دهد او دچار مشکل تنفسی است.

فیلم ، نشانه هایی از مشکل تنفسی ترامپ بعد از ترخیص از بیمارستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فارس، در حالیکه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اولین کلیپ ویدئویی خود از کاخ سفید بعد از ترخیص از بیمارستان نظامی والتر رید تأکید کرد که حالش بسیار خوب است، اما ویدئوهایی از لحظات قبل از سخنرانی وی، حکایت از مشکل تنفسی ترامپ دارد.

پایگاه اطلاع رسانی نیوزیلند هرالد، گزارش کرد، زمانیکه ترامپ از پله های کاخ سفید بالا می رفت تا برای جمعیت دست تکان دهد و بیانیه ویدئویی دهد، با جسارت درباره ایمن شدن خود در برابر کووید-19 سخن به میان می آورد اما ویدئوی دیگری منتشر شده است که موجب شده بسیاری درباره سلامت رئیس جمهور 74 ساله آمریکا دچار تردید شوند.

ویدئوهای منتشر شده نشان می دهد که قبل از آنکه ماسک را از مقابل دهانش بردارد، از پله ها بالا می رود و سپس به نظر می رسد در حالیکه از جمعیت قدردانی می نماید و کت خود را مرتب می نماید، در نفس کشیدن دچار مشکل است.

تعداد بازدید : 363

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

این کلیپ ویدئویی به سرعت در شبکه اجتماعی توییتر پخش شد و بعضی از آن به عنوان شواهدی در نظر گرفتند که نشان می دهد ترامپ بسیار سخت تر و دشوارتر از آنچه که ظاهراً نشان می دهد با کرونا و غلبه بر آن درگیر شده است.

یکی از پرستاران بخش آی سی یو بعد از مشاهده این فیلم اعلام کرد که ظاهراً ترامپ احساس ناراحتی می نماید و به سختی برای نفس کشیدن کوشش می نماید.

رئیس جمهور آمریکا در بخشی از پیغام ویدئویی خود، حال جسمانی اش را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: حالم اصلا خوب نبود. از دو روز پیش حالم بسیار خوب شده است و بهتر از هر زمانی در کل زندگی ام هستم، بهتر از 20 سال پیش هستم. اجازه ندهید (این ویروس) بر شما چیره گردد و اجازه ندهید زندگی شما را بگیرد. اجازه ندهید چنین چیزی رخ دهد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که صبح روز پنجشنبه ابتلای خود را به ویروس کرونا اعلام نموده بود و روز آدینه به دلیل وخامت اوضاع به بیمارستان نظامی والتر رید در حومه واشنگتن منتقل شده بود، عصر روز دوشنبه (به وقت واشنگتن) از بیمارستان مرخص شد و به کاخ سفید بازگشت.

تیم پزشکی رئیس جمهور آمریکا که در کنفرانس خبری صحبت می کرد اضافه نمود که شرایط سلامتی رئیس جمهور طبیعی بوده و میزان اکسیژن و نبض ترامپ عالی است.

تیم پزشکی گفت که به دلیل نگرانی از وخیم شدن سلامتی رئیس جمهور، کنترل شرایط وی ادامه خواهد یافت و ترامپ طی 24 ساعت آینده در کاخ سفید تحت کنترل پزشکی قرار خواهد گرفت. به گفته این تیم رئیس جمهور دست کم 10 روز احتیاج دارد که به طور کامل بهبودی پیدا کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4457

به "فیلم ، نشانه هایی از مشکل تنفسی ترامپ بعد از ترخیص از بیمارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، نشانه هایی از مشکل تنفسی ترامپ بعد از ترخیص از بیمارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید