فیلم ، آمریکا گرفتار طوفان، کرونا و اعتراضات، ترامپ سرگرم بازی گلف

به گزارش مجله بای بلاگ، در حالی که آمریکا گرفتار شیوع فزاینده ویروس کرونا، نزدیک شدن طوفان آیسایاس به فلوریدا و تظاهرات علیه نژادپرستی در پورتلند و دیگر شهرها است، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر به زمین گلف خود به ایالت ویرجینیا رفت تا تعطیلات آخر هفته را آنجا سپری کند.

فیلم ، آمریکا گرفتار طوفان، کرونا و اعتراضات، ترامپ سرگرم بازی گلف

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به زمین گلف خود در ایالت ویرجینیا رفت تا تعطیلات آخر هفته خود را آنجا سپری کند.

بتسی کلین خبرنگار کاخ سفید شبکه خبری سی ان ان نوشت که ترامپ برای سیصد و هفتاد و ششمین بار در دوران ریاست جمهوری خود به یکی از املاک خصوصی خود می رود که از این تعداد دویست و هشتاد و سه بار آن را در زمین های گلف خود در آمریکا سپری نموده است.

خوشگذرانی رئیس جمهور آمریکا در حالی صورت می گیرد که شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور در شبانه روز گذشته دست کم هزار و 453 مورد افزایش یافت که از 27 مه (7 خرداد) بی سابقه بوده است. با این حساب، طبق آمار خبرگزاری رویترز، تعداد کل تلفات این کشور که در صندلی نخست کشورهای درگیر با این بیماری به لحاظ تعداد مبتلا و قربانی واقع شده است، به 153 هزار و 882 نفر رسید.

به شمار مبتلایان این کشور هم دست کم 66 هزار و 986 مورد جدید اضافه شد تا شمار کل مبتلایان به 4 میلیون و 580 هزار نفر برسد. این در حالی است که هنوز تعدادی از دولت های محلی آمار مربوط به ایالت خود را ارائه نداده اند.

از سوی دیگر، بسیاری از شهرهای آمریکا از 25 ماه می (پنجم خرداد ماه) بعد از قتل نژادپرستانه فردی سیاه پوست به نام جورج فلوید صحنه اعتراضات گسترده هستند.

بر اساس گزارش رسانه ها شهر پورتلند آدینه شب، شاهد شصت و سومین شب اعتراضات بود.

همچنین در پی نزدیک شدن طوفان آیسایاس به ایالت فلوریدا، حالت فوق العاده در این شهر اعلام شده است.

بر اساس گزارش رسانه ها، طوفان آیسایاس با سرعت 136 کیلومتر بر ساعت در حال نزدیک شدن به فلوریدا بوده و فرماندار این ایالت از مردم فلوریدا خواسته تا هوشیار باشند.

.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3513

به "فیلم ، آمریکا گرفتار طوفان، کرونا و اعتراضات، ترامپ سرگرم بازی گلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، آمریکا گرفتار طوفان، کرونا و اعتراضات، ترامپ سرگرم بازی گلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید