لزوم مشارکت مردمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/یزد معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان علت بروز بسیاری از جرایم را غفلت و ناآگاهی افراد بیان نمود و گفت: در پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی به خصوص جرایمی مانند سرقت، مشارکت مردمی بسیار مهم و اثرگذار است.

لزوم مشارکت مردمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی

سرهنگ محمدرضا مزیدی در مراسم طرح ابتکاری مشارکتی ویژه با موضوع فرهنگیاران امنیت اجتماعی که با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان اردکان اجرا شد، ضمن اشاره به اهمیت موضوع امنیت پایدار در سطح جامعه، اظهار کرد: تک تک شهروندان در تولید امنیت در سطح جامعه نقش دارند.

وی بروز بسیاری از جرایم را به خاطر غفلت و ناآگاهی افراد گفت و افزود: در پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی به خصوص جرایمی مانند سرقت، مشارکت مردمی بسیار مهم و اثرگذار است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ضمن اشاره به اجرای این طرح با حضور و مشارکت پاکبانان شهرستان اردکان، گفت: چنانچه نسبت به موضوعات پیش رو که در سطح جامعه اتفاق می افتند بی تفاوت نباشیم یقینا می توانیم در پیشگیری از سرقت، نقش آفرین باشیم.

به گزارش خبرنگارانا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مزیدی با قدردانی از فرماندهی انتظامی و شهرداری شهرستان اردکان به خاطر همکاری و مشارکت در اجرای این طرح با اداره آموزش و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، شرح داد: پیشگیری از وقوع سرقت، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان و افزایش احساس امنیت شهروندان از اهداف این طرح است.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6354

به "لزوم مشارکت مردمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم مشارکت مردمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید