لوکاکو: اینتر در حال پیشرفت است و باید با همین ذهنیت به کارمان ادامه دهیم

به گزارش مجله بای بلاگ، مهاجم بلژیکی تیم فوتبال اینتر از گلزنی اش مقابل ختافه ابراز خوشحالی کرد و گفت، اینتر در راستا پیشرفت واقع شده است.

لوکاکو: اینتر در حال پیشرفت است و باید با همین ذهنیت به کارمان ادامه دهیم

به گزارش خبرنگاران، روملو لوکاکو که در پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) اینتر مقابل ختافه اسپانیا در بازی تک حذفی از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، گل اول نراتزوری را در دقیقه 33 به ثمر رساند، پس از این ملاقات در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: بازی دشواری مقابل تیمی بود که هجومی بازی می کرد، اما ما کارمان را به خوبی انجام دادیم و خط دفاعی مان هم کارش را به درستی انجام داد. من هم خوشحالم که برای تیمم گلزنی کردم. کریستین اریکسن هم گل مهمی برای اینتر به ثمر رساند و باید با همین فرایند به کارمان ادامه دهیم.

مهاجم بلژیکی اینتر که می توانست در این بازی حتی گل دومش را هم به ثمر برساند، اما توپ را از شش قدم به بیرون زد، در این باره گفت: چنین چیزهایی در فوتبال اتفاق می افتد، اما من از حالا به بازی بعدی مان فکر می کنم. ما به دنبال پیروزی مقابل ختافه بودیم و بابت نتیجه ای که در این ملاقات گرفتیم، خوشحالم.

لوکاکوی 27 ساله که در فصل اول حضورش در اینتر تا به اینجا در 48 بازی از رقابت های مختلف 30 گل به ثمر رسانده است، در خاتمه اعلام کرد: تیم در حال پیشرفت است و خیلی مهم است که با همین ذهنیت و رؤیای پیشرفت در هر روز به کارمان ادامه دهیم.

شاگردان آنتونیو کونته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا باید با برنده ملاقات تیم های بایرلورکوزن و گلاسکو رنجرز روبه رو شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3575

به "لوکاکو: اینتر در حال پیشرفت است و باید با همین ذهنیت به کارمان ادامه دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکاکو: اینتر در حال پیشرفت است و باید با همین ذهنیت به کارمان ادامه دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید