مادر رونالدو مقصد بعدی پسرش را لو داد

به گزارش مجله بای بلاگ، تهران (پانا) - مادر کریستیانو رونالدو به هواداران باشگاه اسپورتینگ لیسبون قول داد که تمام تلاشش را خواهد کرد تا پسرش را مجاب کند که در تابستان سال جاری به باشگاه دوران کودکی اش بازگردد.

مادر رونالدو مقصد بعدی پسرش را لو داد

به گزارش ایرنا، درحالیکه رونالدو صدرنشین جدول گلزنان سری آ ایتالیا بوده و در پیروزی چهارشنبه شب یووه برابر ساسولو یکصدمین گل خود را برای بانوی پیر به ثمر رساند و به تنها بازیکنی بدل شد که در سه لیگ مختلف بیش از 100 گل می زند؛ تورینی ها فصل سختی را پشت سر می گذارند و این احتمال وجود دارد که فصل را خارج از جمع چهار تیم برتر به اتمام برسانند و این یعنی آنها سهمیه لیگ قهرمانان را از دست خواهند داد.

در سوی مقابل، باشگاهی که رونالدو فوتبال خود را از آنجا آغاز کرد در پرتغال پس از پیروزی برابر بوآویستا عنوان قهرمانی لیگ برتر پرتغال را بعد از حدود 20 سال از آن خود کرد و به سلطه دوگانه پورتو و بنفیکا پایان داد.

دلوریس آویرو مادر مرد پرتغالی که هوادار دوآتشه اسپورتینگ است، در جریان جشن قهرمانی این تیم به وضوح گفت که تلاش خواهد کرد تا رونالدو را به پرتغال برگرداند.

او از بالکن خانه خود در حالی که نظاره گر جشن و پایکوبی هواداران اسپورتینگ بود، خطاب به آنان گفت: او(رونالدو) سال بعد در آلوالاد (ورزشگاه اختصاصی اسپورتینگ) بازی خواهد کرد.

رونالدو 36 ساله یک سال دیگر با یووه قرارداد دارد اما به دلیل ناتوانی این تیم از فتح لیگ قهرمانان ساز ترک تورین را کوک کرده و اسپورتنیگ نیز به عنوان یکی از مقاصد احتمالی وی شانس دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7301

به "مادر رونالدو مقصد بعدی پسرش را لو داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادر رونالدو مقصد بعدی پسرش را لو داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید