ماروتا: ویدال بازیکن مهمی برای اینتر در نقل وانتقالات زمستانی است

به گزارش مجله بای بلاگ، مدیر اجرایی باشگاه اینتر از علاقه این باشگاه به جذب هافبک مورد علاقه آنتونیو کونته سخن گفت.

ماروتا: ویدال بازیکن مهمی برای اینتر در نقل وانتقالات زمستانی است

به گزارش خبرنگاران، جوزپه ماروتا درباره شایعه احتمال پیوستن هافبک شیلیایی بارسلونا به اینتر در پنجره نقل وانتقالات زمستانی جاری به رادیو رای ایتالیا گفت: احتمال به خدمت دریافت ویدال بسته به فاکتورهای زیادی دارد. او بازیکن مهمی برای ما (در بازار نقل وانتقالات زمستانی) است. صندلی ارنستو والورده در بارسلونا در خطر است و اگر سرمربی آنها عوض گردد، نمی دانم چه اتفاقی ممکن است رخ دهد.

مدیر اجرایی باشگاه اینتر که در سرانجام فصل گذشته از سمت مدیر ورزشی یوونتوس استعفا و بلافاصله همکاری اش را با باشگاه اینتر آغاز کرد، در این باره گفت: دو سال پیش تصور نمی کردم که روزی با باشگاه اینتر همکاری کنم. دوست داشتم دوران حرفه ای ام متفاوت رقم بخورد اما این هم از زیبایی فوتبال است.

اینتر این فصل با سرمربیگری آنتونیو کونته آغاز خوبی داشته و در حال حاضر با 45 امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به یوونتوس، صدرنشین سری A ایتالیاست و شانس خوبی برای کسب اولین عنوان قهرمانی اش در این رقابت ها از سال 2010 دارند.

مدیر ورزشی پیشین سامپدوریا در این خصوص اظهار داشت: یوونتوس کیفیت لازم برای به سرانجام بردن لیگ بالاتر از اینتر را دارد، با این حال اگر یووه اسکودتو را از دست بدهد، ما می توانیم آن را فتح کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 355

به "ماروتا: ویدال بازیکن مهمی برای اینتر در نقل وانتقالات زمستانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماروتا: ویدال بازیکن مهمی برای اینتر در نقل وانتقالات زمستانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید