مدیرکل آژانس اتمی: تیم فنی آژانس به زودی راهی تهران می گردد

به گزارش مجله بای بلاگ، ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در نتیجه سفر دو روزه گروسی به تهران، بیانیه مشترکی را صادر کردند که بر اساس آن ایران به صورت داوطلبانه به آژانس اجازه می دهد تا چنانچه مقتضی باشد فعالیت های راستی آزمایی و نظارت بیشتر را اجرا کند.

مدیرکل آژانس اتمی: تیم فنی آژانس به زودی راهی تهران می گردد

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی خاطرنشان کرد که تیم فنی این سازمان به زودی برای شرکت در جلسات با ایران در مورد حل وفصل مسائل پادمانی، راهی تهران می گردد.

به گزارش ایرنا، رافائل گروسی این مطلب را روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران در حاشیه اجلاس شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین عنوان نمود.

ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در نتیجه سفر دو روزه گروسی به تهران، بیانیه مشترکی را صادر کردند که بر اساس آن ایران به صورت داوطلبانه به آژانس اجازه می دهد تا چنانچه مقتضی باشد فعالیت های راستی آزمایی و نظارت بیشتر را اجرا کند.

گروسی به خبرنگاران گفت که در جریان سفرش به تهران، بعضی مسائل از قبل توافق شده؛ اما احتیاج بود که جمع بندی گردد. وی یکی از تفاوت های مهم این سفر را ملاقات با مقامات ارشد ایران از جمله رئیس جمهوری کشورمان توصیف کرد و گفت که در جریان جلسات و مذاکراتی که صورت گرفت درباره حرکت از مقطع صحبت به تحقق نتایج ملموس بحث شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 16 اسفند 1401 بروزرسانی: 16 اسفند 1401 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8906

به "مدیرکل آژانس اتمی: تیم فنی آژانس به زودی راهی تهران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل آژانس اتمی: تیم فنی آژانس به زودی راهی تهران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید