مشاور سابق ترامپ به 40 ماه حبس محکوم شد

به گزارش مجله بای بلاگ، دادگاهی در آمریکا مشاور سابق رئیس جمهور این کشور را به 40 ماه حبس محکوم کرد.

مشاور سابق ترامپ به 40 ماه حبس محکوم شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری سی ان ان، قاضی دادگاه ناحیه کلمبیا (واشنگتن دی سی) روز پنج شنبه راجر استون مشاور سابق دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را به دلیل ارتکاب جرائمی همچون دروغگویی به کنگره و ایجاد اخلال در فرایند رسیدگی به پفراینده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا به 40 ماه حبس محکوم کرد.

راجر استون که در جریان رقابت های انتخاباتی سال 2016 یکی از اعضای ارشد ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ بوده و یکی از دوستان نزدیک وی نیز محسوب می گردد، در اواسط ماه اکتبر (اواخر آبان) در تمامی هفت پفراینده ای که علیه وی در در جریان بود، گناهکار شناخته شد. وی متهم بود که در 5 مورد به کنگره دروغ گفته، یک بار برای تغییر یا جلوگیری از شهادت شاهدان احتمالی کوشش نموده و یک بار هم در فرایند رسیدگی کمیته قضائی مجلس نمایندگان آمریکا به پفراینده ها کارشکنی نموده است.

وزارت دادگستری آمریکا در اواسط ماه آوریل (اواخر فروردین) گزارش تحقیقات رابرت مولر بازرس ویژه پفراینده تبانی ادعایی تیم انتخاباتی دونالد ترامپ با روسیه در جریان رقابت های انتخاباتی سال 2016 را منتشر کرد، اما کلمات و عبارات متعددی در این گزارش به دلایل مختلف لاک گیری شده بود.

رابرت مولر در گزارش خود خاطرنشان کرد که ادعای تبانی تیم انتخاباتی ترامپ با روس ها به اثبات نرسیده است؛ با این حال وی عملاً قضاوت در خصوص اتهام دیگر وارد شده به ترامپ یعنی اخلال در فرایند قضائی را به کنگره محول نموده است.

.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

تور کانادا: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 876

به "مشاور سابق ترامپ به 40 ماه حبس محکوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور سابق ترامپ به 40 ماه حبس محکوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید