معرفی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا

به گزارش مجله بای بلاگ، آشنایی با شرکت هواپیمایی لوفت هانزا | Lufthansa Airline

یکی از شرکت های هواپیمایی که در زمینه ارائه خدمات پروازی در سطح جهانی همواره عملکرد بسیار قابل قبولی داشته است، هواپیمایی لوفت هانزا است. این ایرلاین اروپایی متعلق به کشور آلمان است. لوفت هانزا از نظر تعداد کل مسافرانی که در سال حمل می کند، بزرگ ترین ایرلاین اروپایی نیز می باشد. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق هم یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین ایرلاین های جهان را بررسی کنیم.

معرفی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا

اطلاعات و تاریخچه کلی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا

سال 1953 در کشور آلمان پایه های تاسیس یکی از بزرگ ترین ایرلاین های دنیا گذاشته شد. دو سال بعد یعنی در سال 1955 فعالیت شرکت هواپیمایی لوفت هانزا آغاز شد. دفتر مرکزی این ایرلاین در شهر کلن آلمان واقع شده است. فرودگاه اصلی و مرکزی این شرکت، فرودگاه فرانکفورت است اما، از فرودگاه مونیخ نیز برای پروازهای خود استفاده می کند. این شرکت از نظر خدمات رسانی یکی از بزرگ ترین ایرلاین های اروپایی است و از نظر ارائه خدمات در بهترین شرایط و وضع موجود واقع شده است. در حال حاضر شرکت هواپیمایی لوفت هانزا با در اختیار داشتن 268 فروند هواپیمای بوئینگ و ایر باس و پرواز به بیش از 200 مقصد مختلف در دنیا، سالانه میلیون ها مسافر را در سراسر دنیا جا به جا می کند. جالب است بدانید که این شرکت هواپیمایی یکی از اعضای هیئت موسس بزرگ ترین اتحادیه ایرلاین دنیا، استار الاینس(Star Alliance) است و این اتحادیه را در سال 1997 با مشارکت برخی ایرلاین های بزرگ دیگر تاسیس کردند.

شرکت هواپیمایی لوفت هانزا، به عنوان چهارمین ایرلاین بزرگ دنیا از نظر اندازه درآمد نیز می باشد. لوفت هانزا شرکت های تابعه زیادی همچون؛ آستریا ایر و یا یورو وینگز دارد. از جمله مقصدهایی که این ایرلاین به آن پرواز دارد، ایران است. در چند سال اخیر لوفت هانزا در رقابت با شرکت های هواپیمایی خاورمیانه و شرق آسیا، کمی از جایگاه های شماره یکش در رقابت ها فاصله گرفته است اما چه کسی می تواند بگوید که این شرکت هنوز هم بهترین خط هوایی اروپا نیست؟

دوست دارید بدایند که لوفت هانزا به چه معنایی است؟ کلمه لوفت به معنای آسمان است و هانزا، نام یک گروه تجاری بسیار پر نفوذ و قدرتمند در زمان قرون وسطا بوده است.

نام شرکت هواپیمایی لوفت هانزا: LUFTHANSA

کد یاتا: LH

کد ایکائو: DLH

وب سایت رسمی هواپیمایی لوفت هانزا: www.lufthansa.com

کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا

کلاس پروازی اکونومی: این کلاس پروازی به شما این امکان را می دهد که تا 8 کیلوگرم در داخل کابین هواپیما و تا 23 کیلوگرم داخل قسمت بار هواپیما، بار با خود حمل کنید. دراین کلاس پروازی می توانید از امکاناتی همچون غذا و نوشیدنی در طول مدت سفر به صورت رایگان بهره ببرید. حتی اگر سفرتان طولانی شود می توانید از یک وعده دیگر که آن هم کاملا رایگان است، بهره ببرید. جایگاه های این کلاس پروازی دارای صفحه نمایش شخصی است و شما می توانید و در تمام طول سفر در اختیار شما است.

کلاس پروازی پرمیوم اکونومی: مساحت جایگاه مسافر در این کلاس پروازی بیش از 77 سانتی متر است و امکاناتی که در اختیار مسافرین قرار می دهد، بیشتر از کلاس قبلی خود است. از جمله این امکانات این است که در قسمت بار همراه در کابین، مسافر می تواند دو کیف دستی 8 کیلویی و دو چمدان 23 کیلوگرمی را در قسمت بار هواپیما حمل کند. لوفت هانزا از سال 2014، این کلاس پروازی را به پرواز های خود افزود

کلاس پروازی بیزینس: در این کلاس پروازی می توانید 2 چمدان 32 کیلوگرمی در قسمت بار هواپیما و 2 کیف دستی 8 کیلویی در قسمت بار هواپیما با خود حمل کنید. اگر با این کلاس پروازی سفر می کنید، باید بدانید که گیت چک این جداگانه این کلاس شامل شما می شود. جایگاه تختخواب شو، شارژر و تجهیزات صوتی و تصویری شخصی به شما تعلق می گیرد. غذا و نوشیدنی و در صورت نیاز، میان وعده مناسب نیز از دیگر خدمات این کلاس پروازی است که البته به رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

فرست کلاس: اگر علاقه مندید که در یک هتل لوکس پرنده پرواز کنید، حتما پروازهای فرست کلاس لوفت هانزا را امتحان کنید! منوی غذایی فوق العاده متنوع، حمل 3 چمدان 32 کیلیویی در قسمت حمل بار هواپیما، اینترنتی که در تمامی طول سفر برای شما فعال است و بسیاری از خدمات متفاوت و البته متنوع دیگری که فقط مختص به این کلاس پروازی است، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

هواپیماهای شرکت هواپیمایی لوفت هانزا

هواپیمای ایر باس A330-300 (Airbus)

هواپیمای ایر باس A340-300

هواپیمای ایر باس A340-600

هواپیمای ایر باس A350-300

هواپیمای ایر باس A380-300

هواپیمای بوئینگ 747-400 (Boeing)

هواپیمای بوئینگ 747- 8

اطلاعات ضروری برای مسافران شرکت هواپیمایی لوفت هانزا

  • به این نکته توجه داشته باشید که تا 23 ساعت قبل از سفر خود می توانید به صورت آن لاین چک این پرواز خود را انجام دهید. از این طریق می توانید کارت پرواز دیجیتال خود ار دریافت کنید و یا بر روی موبایل خود بفرستید. حتی می توانید جا و جایگاه خود را معین نمایید.
  • اندازه بار خود را اگر بیشتر از حد مجاز است، حتما قبل از پرواز چک این کنید و پس از هماهنگی با پرداخت هزینه اضافی، داخل هواپیما ببرید.
  • به خاطر داشته باشید که همیشه قبل از این که به فرودگاه بروید، محدودیت ها و قوانین پرواز را از سایت لوفت هانزا را چک کنید تا در فرودگاه به مشکل بر نخورید.
  • غذاهای هواپیمایی لوفت هانزا بسیار مناسب است و شما می توانید از تنوع منوی آن که شمال 20 غذای مختلف می شود، بهره ببرید. در طول پرواز از شما با اسنک ها و میان وعده های مختلف پذیرایی می شود. اگر با کلاس پروازی اکونومی مسافرت می کنید، حتما 90 الی 120 دقیقه قبل از سفر چک این خود را حال به صورت دستی و یا از طریق آن لاین انجام دهید.
  • اگر از مسافران ثابت این ایرلاین هستید، اپلیکیشن موبایل لوفت هانزا را بر روی موبایل خود نصب کنید تا با استفاده از آن بتوانید به سرعت از آخرین تغییرات و اخبار و دیگر امکانات این شرکت هواپیمایی مطلع شوید و از امکانات آن بهره ببرید.
منبع: الی گشت
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8680

به "معرفی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید