معرفی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کاتای بانوان

به گزارش مجله بای بلاگ، با برگزاری دومین مرحله انتخابی تیم ملی کاتا بانوان، نفرات دعوت شده به اردوی تیم های ملی کاتای انفرادی و تیمی معرفی شدند.

معرفی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کاتای بانوان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، با برگزاری دومین مرحله از انتخابی تیم ملی کاتا بانوان در چهار دور، نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی کاتای بانوان معرفی شدند.

در دورهای اول و دوم مسابقات 16 شرکت کننده با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت چهار نفر برتر به مرحله بعدی راه یافتند. در دورهای سوم و چهارم هم، فاطمه صادقی، مهسا افسانه، نگین باقری و فاطمه ایمانی کاتا های خود را به اجرا درآوردند تا در مجموع امتیازات دورهای سوم و چهارم؛ فاطمه صادقی به نام نفر اول و مهسا افسانه به نام نفر دوم در بخش کاتای انفرادی بانوان به اردوهای تیم ملی کاراته دعوت شدند.

در کاتا تیمی هم 11 تیم طی دو دور با یکدیگر به رقابت پرداختند که در مجموع چهار تیم برتر به مرحله بعدی راه یافتند.

در دورهای سوم و چهارم هم چهار تیم راه یافته به این مرحله کاتاهای خود را به اجرا در آوردند تا در نهایت، تیم تهران با ترکیب شادی جعفری زاده، الناز تقی پور و نجمه قاضی زاده به نام تیم اول و تیم کرمان با ترکیب زهرا سادات حسینی، ساحل صادقی، فاطمه توکلی به نام تیم دوم به اردوهای تیم ملی کاتا تیمی بانوان راه یافتند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8368

به "معرفی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کاتای بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کاتای بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید