مقاله: پرهزینه ترین سریالهای تلویزیونی تاریخ را بشناسید

به گزارش مجله بای بلاگ، بنابراین شبکه های تلویزیونی تصمیم گرفتند سریال های بیشتری بسازند. در دهه دوم قرن 21، سرویس های استریم که فرصت تماشای آنلاین عناوین را به تماشاگران خود می دادند، وارد عمل شدند و حتی عناوین اختصاصی خود را فراوری کردند. هم زمان با رشد سرویس های استریم و تماشای آنلاین، شبکه های تلویزیونی بیشتر شدند و همه چیز فراهم شد تا بازیگران شناخته شده هم وارد دنیای سریال ها شوند.

مقاله: پرهزینه ترین سریالهای تلویزیونی تاریخ را بشناسید

سریال های تلویزیونی معمولا به دلیل دکورهای غول پیکر، گریم های سنگین و جلوه های ویژه به عناوین پرهزینه و گران قیمت تبدیل می شوند. اما سریال دوستان یکی از پرهزینه ترین سریال های تلویزیونی تاریخ است که بخش عظیمی از بودجه آن به بازیگران اصلی آن تعلق دارد. سریال دوستان یک سریال کمدی سیتکام بود (سیتکام چیست؟) که از سال 1994 تا 2004 و برای 10 فصل از شبکه NBC پخش شد. پیروزیت سریال در درازمدت، دستمزد بازیگران اصلی سریال را بیشتر کرد و همین هم باعث شد بودجه سریال سیر صعودی ترسناکی داشته باشد.

در نخستین فصل سریال دوستان شش بازیگر اصلی سریال تنها 22 هزار دلار برای هر اپیزود دریافت می کردند. در فصل دوم، میزان دریافتی آن ها تغییر کرد و هر کدام باتوجه به نقش بیشتری که در فیلم نامه داشتند، حقوق بیشتری می گرفتند که درآمد تعدادی از آن ها برای هر اپیزود بیشتر از 100 هزار دلار بود. اما جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، متئو پری، لیسا کودرو، مت لی بلان و دیوید شوییمر بایکدیگر توافق کردند که اگر حقوق برابری دریافت ننمایند، با سریال دوستان خداحافظی می نمایند. بنابراین شبکه NBC مجبور شد در فصل سرانجامی برای هر اپیزود به بازیگران اصلی سریال محبوبش یک میلیون دلار پاداش بدهد!

منبع مقاله: پرهزینه ترین سریالهای تلویزیونی تاریخ را بشناسید

انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8521

به "مقاله: پرهزینه ترین سریالهای تلویزیونی تاریخ را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پرهزینه ترین سریالهای تلویزیونی تاریخ را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید