مقتدی الصدر خواستار جلوگیری از برگزاری تظاهرات ها در عراق شد

به گزارش مجله بای بلاگ، رهبر جریان صدر در سایه اوج گیری ابتلا به ویروس کرونا در عراق از مقامات مسئول این کشور خواست تا مانع برگزاری تظاهرات ها و تجمع ها در عراق شوند.

مقتدی الصدر خواستار جلوگیری از برگزاری تظاهرات ها در عراق شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مقتدی الصدر رهبر جریان صدر عراق، دوشنبه (امروز - 8 ژوئن) از مقامات عراقی خواست تا در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مانع برگزاری تجمع ها و تظاهرات ها در سراسر این کشور شوند.

این در حالی است که هنوز برخی شهرهای عراق شاهد تظاهرات ها و تجمع هایی در اعتراض به شرایط خدمات رسانی و فساد جاری در کشور است.

وی طی پستی در توئیتر خاطرنشان کرد: کسانی هستند که نشانه های الهی (این همه گیری) را انکار می کنند و به این ترتیب قدرت خداوند را از جایی که می دانند یا نمی دانند، کوچک می شمارند. بدانید که این بیماری اگر ساختگی یا دروغ باشد، خطرات آن برای مومنان شدیدتر است، پس تقوای الهی پیشه کنید، از خداوند قادر مقتدر طلب آمرزش کنید. (قرنطینه) را رعایت کنید تا زمان (فاصله گذاری اجتماعی) فرا رسد. در غیر این صورت چه سودی در این است که این بیماری شما را از بین ببرد؟

الصدر شرح داد: من کلام خود را خطاب به طرف های مسئولی می گویم که نشانه هایی از اهمال آنها در اجرای قرنطینه دیده شده ا و باید از کلیه تجمع ها از دید و بازدیدهای گسترده گرفته تا تظاهرات ها جلوگیری کنند.

رهبر جریان صدر در ادامه با تاکید بر لزوم آگاهی مردم درباره مسایل و اصول بهداشتی گفت که بسیاری به دلیل عدم آگاهی بهداشتی از خطرات این بیماری آگاه نیستند و از مردم مومن انتظار دارد که با هماهنگی کادر پزشکی به ضدعفونی ها در چارچوب اصول بهداشتی ادامه دهند.

وی در خاتمه افزود: تعجب می کنم از مردمی که نه به مسایل معنوی همانند عبادت و دعا برای حل این مشکل رضایت می دهند و نه به راهکارهای مادی مثل قرنطینه، ضدعفونی کردن و فاصله گذاری اجتماعی.

م

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 2523

به "مقتدی الصدر خواستار جلوگیری از برگزاری تظاهرات ها در عراق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقتدی الصدر خواستار جلوگیری از برگزاری تظاهرات ها در عراق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید