مهدی واعظی، مجری تلویزیون، ممنوع الکار شد!

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، صحبت های بحث برانگیز درباره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و البته شایعه حمایت های بیرونی از این دو باشگاه، تبعات زیادی برای مجریان شبکه های مختلف تلویزیون داشته است. یکی از آخرین جنجال های اجرا شده در این مورد مربوط به صحبت های مهدی واعظی، مجری شبکه 5 سیما بود که بعد از برد پرسپولیس در دربی 95 مطرح شد؛ او ادعا کرده بود که موفقیت های پرسپولیس نه در زمین مسابقه بلکه بیرون از زمین رقم می خورد.

مهدی واعظی، مجری تلویزیون، ممنوع الکار شد!

واعظی همچنین ادعا کرده بود مستنداتی دارد که مانع از قهرمانی استقلال، تراکتور و سپاهان می شوند.

مطرح شدن این صحبت ها باعث شد تا باشگاه پرسپولیس خبر دهد از این مجری شکایت می کند. در واقع مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام این شکایت را تایید کرد و در پست خود نوشت: با جمع آوری اسناد، مدارک و طرح ادعا های عجیب و دور از واقعیت توسط مجری برنامه سلام تهران شکایت علیه او کلید خورد. این شکایت در چند محکمه به صورت موازی انجام می شود تا همکاران ما در سیما، اسناد ادعا های مطروحه را منتشر کنند. در این مورد خاص، حتی یک قدم عقب نشینی نمی کنیم و دیگر با عذرخواهی، هیچ کس بخشیده نمی شود. تشویش اذهان عمومی، نفرت پراکنی و ایجاد نفاق بین هواداران فوتبال، مسائل بی اهمیت و کوچکی نیست. جزئیات این شکایت به زودی منتشر می شود

حالا، اما در خبری که خبرآنلاین منتشر کرده آمده است که در پی همان اقدام باشگاه پرسپولیس، مهدی واعظی، مجری شبکه 5 سیما، ممنوع الکار شده است.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس پیش از این از یکی دیگر از مجریان صدا و سیما به دلیل به کار بردن واژه بابا مسعود و زیر سوال بردن قهرمانی های پرسپولیس در 4 دوره لیگ برتر شکایت کرده بود که با وجود ممنوعیت چند هفته ای این مجری، اما خاتمه رضایت باشگاه جلب شد و مجری مذکور دوباره به کار در تلویزیون و عرصه مجری گری برگشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: فرارو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7432

به "مهدی واعظی، مجری تلویزیون، ممنوع الکار شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی واعظی، مجری تلویزیون، ممنوع الکار شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید