مهران مدیری، امیر آقایی و سارا بهرامی به فیلم کیمیایی پیوستند

به گزارش مجله بای بلاگ، مسعود کیمیایی میخواهد فیلم خائن کشی را با ترکیب بازیگران متفاوتی نسبت به فیلم های پیشین خود جلوی دوربین ببرد و تا به امروز مهران مدیری، امیر آقایی و سارا بهرامی به این فیلم پیوسته اند.

مهران مدیری، امیر آقایی و سارا بهرامی به فیلم کیمیایی پیوستند

چند ماه قبل اخباری منتشر شد که نشان می داد دست مسعود کیمیایی در انتخاب بازیگران فیلم خون شد چندان باز نبوده و این کارگردان هفتاد و نه ساله برای اغلب نقش ها مجبور شده است به بازیگرانی غیر از افراد مد نظرش رضایت دهد. اما این طور که پیداست ماجرا برای خائن کشی چنین نیست و کیمیایی در سی امین فیلمش می تواند با بازیگران باب میل خود همکاری کند. مهران مدیری، امیر آقایی و سارا بهرامی به خائن کشی پیوسته اند و طی هفته های آینده هم از سایر بازیگران این فیلم رونمایی خواهد شد.

  • مسعود کیمیایی در فیلم خائن کشی به سراغ مشهورترین دزد تاریخ ایران می رود

سارا بهرامی، امیر آقایی و مهران مدیری تا به امروز همکاری با کیمیایی نداشته اند و فیلم خائن کشی نخستین باری است که این بازیگران جلوی دوربین کارگردان قیصر و گوزن ها می فرایند.

خائن کشی هم مانند اغلب آثار کیمیایی فیلمی مبتنی بر انتقام، حفظ بنیان خانواده و غیرت به تعبیر این کارگردان است. در اواخر دهه 1320 شمسی مهدی نظری، هوشنگ مجتبایی و مهدی بلیغ به عنوان سه دزد سرشناس و بدنام آن روزهای تهران تصمیم می گیرند تا تیم سرقتی تشکیل دهند و دست به انجام فعالیت هایی خلاف قانون بزنند. این سه نفر با یکدیگر عهد می بندند که اگر یکی از آن ها به دام پلیس افتاد دو تن دیگر برای رهایی او کوشش نمایند. اما پس از اینکه بلیغ طی یک سرقت دستگیر می گردد، نظری و مجتبایی نه تنها کوششی برای رهایی او انجام نمی دهند بلکه همسر بلیغ را هم فریب می دهند تا یک خیانت کاری زناشویی هم در زندگی او رقم بخورد. این تمام ماجرا نیست و بلیغ پس از رهایی از زندان به دنبال انتقام می رود و مهدی نظری را به قتل می رساند.

فیلم خون شد به عنوان جدیدترین ساخته کیمیایی و با بازی سعید آقاخانی، سیامک صفری و لیلا زارع در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت، ولی تنها در دو بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین چهره پردازی نامزد سیمرغ بلورین شد و به توفیق خاصی دست نیافت. روز گذشته بعضی منابع خبر از اکران این فیلم در آبان ماه دادند، اما صادق رنجکشان سرمایه گذار خون شد در مصاحبه با خبرگزاری مهر اعلام نموده است فعلا برنامه ای برای نمایش عمومی این فیلم ندارند.

تهیه نمایندگی فیلم خائن کشی برعهده علی اوجی است و قرار است این فیلم برای نمایش در جشنواره فجر سال جاری آماده گردد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4612

به "مهران مدیری، امیر آقایی و سارا بهرامی به فیلم کیمیایی پیوستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهران مدیری، امیر آقایی و سارا بهرامی به فیلم کیمیایی پیوستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید