مهم ترین رویداد های امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پیش بینی بنیانگذار مایکروسافت درباره بازگشایی مدارس تا تاخیر رونمایی از ایموجی های جدید اندروید و iOS به علت همه گیری کرونا

به گزارش مجله بای بلاگ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

مهم ترین رویداد های امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پیش بینی بنیانگذار مایکروسافت درباره بازگشایی مدارس تا تاخیر رونمایی از ایموجی های جدید اندروید و iOS به علت همه گیری کرونا

بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت که سالهاست به علت فعالیت های بنیاد نیکوکاری خود مورد توجه است، این روز ها نیز درگیر تولید کیت های تشخیصی کرونا و حمایت مالی از موسسات مبارزه با کرونا است. وی در جدیدترین مصاحبه خود با سی ان بی سی گفت که مدارس می توانند از پاییز مجددا بازگشایی شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ نقش اصلی را در کسب و کار OLED ایفا می کند. این بازار از مدت ها پیش در اختیار شرکت سامسونگ بوده است و با وجود همه گیری کرونا، شرایط همچنان به نفع سامسونگ است. طبق آخرین تحلیل بازار های عمومی این سازنده کره ای بیش از 90 ٪ از کل صفحه نمایش های OLED گوشی های هوشمند را در سه ماهه نخست سال جاری ارسال کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اپل در همکاری با دانشکده پزشکی استنفورد نوعی برنامه هوشمند برای جنگ با ویروس کرونا طراحی کرده است. این برنامه شامل یک ابزار غربالگری و اطلاعاتی از پزشکان و دانشمندان دانشکده پزشکی استنفورد است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ به روزرسانی اندروید 10 را برای گلکسی A60 به بازار عرضه کرده است و این گوشی را به چهارمین گوشی هوشمند خود پس از گلکسی J6، A10 و A20e تبدیل کرده است که آخرین نسخه اندرویدی این هفته را به دست می آورد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از تأثیرات همه گیری کرونا احتمالا این خواهد بود که خبری از ایموجی های جدید در گوشی های اندرویدی و آیفون نخواهد بود. این موضوعی است که باعث ناراحتی بسیاری از کاربران خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: انتخاب
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1635

به "مهم ترین رویداد های امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پیش بینی بنیانگذار مایکروسافت درباره بازگشایی مدارس تا تاخیر رونمایی از ایموجی های جدید اندروید و iOS به علت همه گیری کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویداد های امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پیش بینی بنیانگذار مایکروسافت درباره بازگشایی مدارس تا تاخیر رونمایی از ایموجی های جدید اندروید و iOS به علت همه گیری کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید