نامه نگاری برای بازی خداحافظی سیدجلال حسینی

به گزارش مجله بای بلاگ، 10 تیرماه بود که سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کرد. او البته با عقد قراردادی به کادرفنی سرخ پوشان پیوست تا از این به بعد در پست جدیدی در خدمت تیم محبوبش باشد.

نامه نگاری برای بازی خداحافظی سیدجلال حسینی

با این همه باشگاه پرسپولیس در کوشش است تا بازی خداحافظی برای پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ترتیب بدهد و به همین علت رایزنی هایی هم اجرا شده است.

از آنجایی که سیدجلال فوتبال حرفه ای خود را از ملوان شروع نموده مسئولان پرسپولیس در پی انجام بازی خداحافظی برای او در ملاقات مقابل این تیم ریشه دار هستند و در همین رابطه مذاکراتی با مدیران ملوان اجرا شده است تا هماهنگی برای انجام این ملاقات انجام گردد.

در صورتی که هماهنگی های لازم صورت بگیرد این بازی نمادین و به یادماندنی پیش از شروع رسمی لیگ برتر بیست و دوم در تهران انجام خواهد شد تا سیدجلال حسینی با پوشیدن پیراهن هر دو تیم، از دنیای بازیگری فوتبال وداع کند. او قرار است در دقایقی از بازی با پوشیدن پیراهن ملوان و پرسپولیس به صورت رسمی کفش های خود را بیاویزد. بعلاوه قرار است این بازی در استادیوم آزادی انجام گردد تا طرفداران و علاقمندان به کاپیتان پرسپولیس بتوانند از نزدیک این بازی را دیدن نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 8790

به "نامه نگاری برای بازی خداحافظی سیدجلال حسینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه نگاری برای بازی خداحافظی سیدجلال حسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید