نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت اعلام شد ، شروع انتخاب رشته از امروز، 18 شهریورماه

به گزارش مجله بای بلاگ، طبق اعلام مرکز سنجش و آموزش پزشکی، نتیجه مرحله اول آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی 1400-1399 منتشر شد.

نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت اعلام شد ، شروع انتخاب رشته از امروز، 18 شهریورماه

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، نتیجه مرحله اول آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندان پزشکی سال تحصیلی 1400-1399 اعلام شد و داوطلبان می توانند به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir نتیجه آزمون خود را دریافت نمایند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل باید از امروز سه شنبه 18 شهریور تا روز شنبه 22 شهریور ماه نسبت به انتخاب رشته محل و ارسال مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی خود به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام نمایند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل ضروری است سوابق آموزشی، پژوهشی و اطلاعات مورد احتیاج را در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir بارگذاری نمایند تا این سوابق به وسیله دانشگاه های پذیرنده مورد ارزیابی قرار گیرد.

گفتنی است؛ داوطلبان، اصل مدارک و مستندات آموزشی، پژوهشی خود را جهت ارائه به مراکز تحقیقاتی مصاحبه نماینده همراه داشته باشند. داوطلبان دوره پژوهشی احتیاجی به تهیه و ارسال کلیپ برای بخش مصاحبه ندارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4089

به "نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت اعلام شد ، شروع انتخاب رشته از امروز، 18 شهریورماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت اعلام شد ، شروع انتخاب رشته از امروز، 18 شهریورماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید