نخستین تصویر از سریال داستان لیزی منتشر شد؛ اقتباسی از کتاب استیون کینگ

به گزارش مجله بای بلاگ، اپل تی وی قصد دارد سریال داستان لیزی را بر اساس کتابی به همین نام نوشته استیون کینگ بسازد و حالا نخستین تصویر از آن را منتشر کرده است.

نخستین تصویر از سریال داستان لیزی منتشر شد؛ اقتباسی از کتاب استیون کینگ

داستان لیزی یک مینی سریال هشت قسمتی خواهد بود که فیلم نامه اش توسط استیون کینگ نوشته شده و کارگردانی آن هم بر عهده جی. جی. آبرامز، سازنده جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر (Star Wars: the rise of SkyWalker ) است. سریال جدید اپل تی وی از تیم بازیگری قابل توجه ای بهره می برد و جولیان مور، بازیگر برنده اسکار، نقش لیزی را ایفا خواهد کرد و بازیگران سرشناس دیگری همانند جنیفر جیسن لی، جوآن آلن و کلایو اوون در آن نقش آفرینی می کنند.

  • تریلر جدید فیلم لیگ عدالت اسنایدر چه نکاتی را فاش می کند؟

شخصیت محوری این سریال زنی میانسال به نام لیزی است که چندی پس از فوت شوهرش درگیر ماجراهای عجیب و مرموزی می شود. لیزی، دو سال بعد از درگذشت همسرش که نویسنده ای سرشناس بوده، تصمیم می گیرد به محل کار او برود و نوشته ها و وسایلش را مرتب کند، اما مرد ناشناسی با او تماس می گیرد و تهدید می کند که اگر لیزی تمام نوشته ها و اسناد باقی مانده را به او تحویل ندهد، عواقب بدی در انتظارش خواهد بود.

نخستین تصویر منتشر شده از سوی اپل تی وی پلاس بیشتر جنبه هنری دارد و این طرح کلی، زنی را نشان می دهد که به هنگام غروب آفتاب به جنگل خیره شده است. این تصویر برای خوانندگان کتاب داستان لیزی به خوبی حس و حال و فضای تاریک و معمایی داستان را تداعی می کند.

اپل تی وی علاوه بر این مجموعه، قصد دارد چندین سریال جدید و اختصاصی دیگر را هم طی سال 2021 پخش کند تا علاوه بر حفظ مشترکان فعلی اش، نظر مشترکان سایر سرویس های آنلاین همانند نتفلیکس و دیزنی پلاس را هم به سمت خود جلب کند. از میان سایر سریال های در حال ساخت و کنجکاوی برانگیز این سرویس می توان به وی ورک (WeWork) با بازی جرد لتو و ان هتوی اشاره کرد. داستان این سریال با شرکت وی ورک مرتبط است؛ وی ورک شرکت آمریکایی بوده که فضای کار مشترک برای استارتاپ های فناوری ایجاد می کند و به کارآفرینان، نویسندگان آزاد و کسب و کارهای کوچک و بزرگ خدماتی ارائه می دهد.

بر اساس اطلاعات موجود، سریال داستان لیزی در تابستان پیش رو از اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد.

منبع: Screenrant

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6338

به "نخستین تصویر از سریال داستان لیزی منتشر شد؛ اقتباسی از کتاب استیون کینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تصویر از سریال داستان لیزی منتشر شد؛ اقتباسی از کتاب استیون کینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید