نقش موثرمحیط زیست در توسعه پایدار کشور

به گزارش مجله بای بلاگ، استاندار کرمان به مناسبت هفته محیط زیست با حضور در اداره کل حفاظت محیط زیست استان از بخش های اداری، نظارت و پایش، گلخانه تحقیقاتی و ترویجی جوانه و موزه تاریخ طبیعی این اداره کل بازدید کرد.

نقش موثرمحیط زیست در توسعه پایدار کشور

به گزارش خبرنگاران کرمان؛ علی زینی وند در این بازدید به نقش محیط زیست در توسعه پایدار کشور پرداخت و نام کرد: اگر محیط زیست را رها کنید، توسعه کاملی را نخواهید داشت و حتما آسیب آن به دیگر موارد می رسد.

وی محیط زیست را تشکیلات فنی، ضروری و با رسالت خطیر دانست و بر حمایت و تقویت ابزار کار این سازمان در حد ماموریت ها و وظایف تاکید کرد.

علی زینی وند،محیط زیست را دارای مسئولیت ها ووظایف چندوجهی در زمینه حفظ حیات وحش، طبیعت، مسائل بهداشتی و سلامت مردم دانست و گفت: اهمیت وجود محیط زیست برای همه مردم به نام ضرورت زندگی اجتماعی باید معرفی و تفهیم شود.

استاندار کرمان، افزایش حضور و مشارکت گروه های محیط زیستی را در مقایسه با سایر نهادهای اجتماعی لازم دانست و گفت: اعتقاد دارم که محیط زیست باید تقویت شود، ماموریت های خود را به خوبی انجام دهد و از موضع گیری های قانونی آن حمایت جدی شود.

زینی وند شرح داد: بعضا محیط زیست با فشارهای سیاسی روبرو می شود که بخشی از آن به دلیل عدم شفافیت قوانین به نام چراغ راهنما برای همه اقدامات است و بعضا تفسیرهای متفاوتی از قوانین صورت می گیرد.

در این بازدید مرجان شاکری، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هم گزارشی از فعالیت ها، برنامه ها و نیازهای این مجموعه در سطح استان به استاندار کرمان ارائه داد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7808

به "نقش موثرمحیط زیست در توسعه پایدار کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش موثرمحیط زیست در توسعه پایدار کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید