نماینده کردستان با 5 گل تیم بوشهر را بدرقه کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال وچان کردستان امروز در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان باشگاه های کشور، به مصاف سارگل بوشهر رفت.

نماینده کردستان با 5 گل تیم بوشهر را بدرقه کرد

جنوبی ها که در ملاقات نخست مقابل ملوان مغلوب شده بودند کمر به کسب پیروزی در نبرد با وچان بسته بودند و دلخوش به وعده پاداش مالک تیم در صورت پیروزی، پا به زمین مسابقه گذاشتند اما شیر زنان کردستانی همانند مسابقه قبلی خود حریفشان را غافلگیر کردند.

بازیکنان وچان پس از چند حمله پی در پی و خلق موقعیت های گلزنی، انتها در دقیقه 18 بازی توسط فاطمه قاسمی به گل رسید.

در ادامه شاگردان فاطمه صادقی دست بردار نبودند و به فشار حملات خود افزودند تا باز هم این فاطمه قاسمی باشد که در دقیقه 37، خود و تیمش را 2 گله کند و وچانی ها را با رجحان قابل توجهی روانه رختکن کند.

در شروع نیمه دوم این بازی باز هم توپ و میدان در اختیار میزبان بود و حریف اسیر بازی روان و تکنیک ناب دختران کردستانی شد تا موتور گلزنی وچان روشن گردد و فاطمه شبان گل سوم را برای وچانی ها به ثمر برساند. اما این سرانجام کار نبود و وچان دست از حمله برنداشت تا نوبت به کاپیتان زهرا قنبری برسد که با ضربات استادانه، دو بار دیگر دروازه میهمان را باز کند و با دبل خود به سنگینی شکست سارگل بیافزاید.

وچان با رجحان 5 بر صفر مقابل سارگل بوشهر 6 امتیازی شد و به همراه ملوان بندر انزلی در صدر جدول گروه ب رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان ایستاد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5288

به "نماینده کردستان با 5 گل تیم بوشهر را بدرقه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده کردستان با 5 گل تیم بوشهر را بدرقه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید