هتل آمبر باکو؛ اقامت در نزدیکی بسیاری از جاهای دیدنی شهر ، عکس

به گزارش مجله بای بلاگ، هتل آمبر باکو در موقعیت مکانی بسیار مناسبی در چند قدمی مرکز تجاری کاسپین پلازا قرار گرفته و برای گردشگرانی که به منظور گشت و گذار در مراکز خرید باکو، بلیط هواپیما این شهر دیدنی را خریداری می نمایند، بسیار مناسب است.

هتل آمبر باکو؛ اقامت در نزدیکی بسیاری از جاهای دیدنی شهر ، عکس

این هتل چهار ستاره که گستره وسیعی از امکانات رفاهی را در خود جای داده، برای اقامتی طولانی مدت در شهر باکو به خوبی بهینه شده و از تجهیزات اقامتی بسیار مناسب و فضای دلنشین و آرامش بخشی برخوردار گشته است.

امکانات هتل آمبر باکو

اگر جزء گردشگرانی هستید که امکانات رفاهی برایشان در اولویت قرار گرفته است و دلیل اصلی اقامتی طولانی در هتل به حساب می آید، هتل Amber Hotel را برای اقامت برگزینید، چراکه این هتل با داشتن محدوده وسیعی از امکانات، هیچ گردشگری را که برای تجربه اقامتی لذت بخش، بلیط هواپیما سفرمارکت را به مقصد باکو خریداری می نماید، ناامید نمی سازد.

وجود امکانات رفاهی از قبیل: استخر سرپوشیده، پارکینگ رایگان، آسانسور، حمام بخار، جکوزی، مرکز تناسب اندام، اسپا، نوشگاه و کافی شاپ موجب شده که گردشگران و خریداران بلیط هواپیما باکو در طول اقامت در این مکان از هر احتیاجی بی احتیاج گردند و اقامتی بیادماندنی را تجربه نمایند.

رستوران هتل آمبر باکو که نقطه قوت اصلی این اقامتگاه محسوب می شود، نه تنها از فضای دل انگیزی برخوردار است، بلکه هرروز منویی پر و پیمان، مملو از لذیذترین غذاهای اروپایی را در اختیار میهمانان قرار می دهد تا فرصت چشیدن طعم غذاهای متنوع برای شیفتگان غذاهای اروپایی فراهم شود.

خدمات هتل

به لطف وجود پرسنلی مجرب و متعهد در هتل آمبر باکو، کلیه خدمات رفاهی با بالاترین کیفیت ممکن به گردشگران و خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت ارائه می شود. وجود خدماتی از قبیل: خانه داری، خشکشویی، لباسشویی، واکس کفش، خرید بلیط جاهای دیدنی باکو، کرایه تاکسی، روم سرویس، تحویل مواد غذایی، پذیرش شبانه روزی و صرافی همگی نوید اقامتی خوش را به میهمانان می دهند. ناگفته نماند که در این هتل خدمت رسانی به معلولین با ارائه امکاناتی برای جابجایی و اقامت این عزیزان صورت می گیرد.

واحدهای اقامتی هتل

تنوع بالای گزینه های اقامتی هتل آمبر باکو موجب شده که بسیاری این هتل را برای اقامتی طولانی برگزینند. ارائه سوئیت های مختلفی از قبیل دیلاکس و ماه عسل، دست گردشگران را در انتخاب مکانی مناسب باز گذاشته و باعث شده است که افراد قادر باشند مکانی متناسب با بودجه و احتیاجهای خود انتخاب نمایند. در خصوص طراحی، معماری و دکوراسیون اتاق ها نیز باید گفت که همان طور که در تصاویر تعیین است، کلیه اتاق ها به زیبایی و با رنگ هایی گرم و دلنشین نقاشی و دکور شده و به کلیه اسباب و وسایل اقامتی مجهز شده اند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل

کلیه وسایل مورد احتیاج برای اقامتی طولانی از قبیل: تلویزیون، میز تحریر، دستگاه قهوه جوش و چای ساز، سشوار، دراور، تخت خواب هایی نرم و راحت، مبلمانی شیک، میز و جایگاه، آباژور و .. در تک تک واحدهای اقامتی هتل آمبر باکو گنجانده شده تا هیچ کم و کسری در طول اقامت در این مکان برای میهمانان وجود نداشته باشد.

موقعیت مکانی هتل

خبر خوش برای آن دسته از گردشگرانی که به قصد بازدید از جاهای دیدنی باکو به این شهر سفر می نمایند، این است که هتل آمبر باکو در نزدیکی بسیاری از جاهای دیدنی باکو از قبیل: موزه ملی تاریخ جمهوری آذربایجان، کاخ شروان شاهان، پارک مفاخر باکو و موزه فرش باکو قرار گرفته و بدلیل نزدیکی به ایستگاه متروی باکو، امکان دسترسی به دیگر اماکن دیدنی باکو نیز فراهم شده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آمبر باکو

فاصله هتل تا موزه ملی تاریخ جمهوری آذربایجان: 3.1 کیلومتر

فاصله هتل تا برج های شعله باکو: 3.7 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک هایلند باکو: 5.7 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف باکو: 5.5 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه فرش باکو: 6.8 کیلومتر

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: گردشبان
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7081

به "هتل آمبر باکو؛ اقامت در نزدیکی بسیاری از جاهای دیدنی شهر ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آمبر باکو؛ اقامت در نزدیکی بسیاری از جاهای دیدنی شهر ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید