هتل آپارتمان های قیمت مناسب کیش

به گزارش مجله بای بلاگ، کیش را می توان محبوب ترین جزیره ایران دانست. در این جزیره جاذبه های گردشگری زیادی مانند درخت سبز، پلاژ بانوان و آقایان، شهر باستانی حریره، پارک هنگام و... وجود دارد.

هتل آپارتمان های قیمت مناسب کیش

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، کیش را می توان محبوب ترین جزیره ایران دانست. در این جزیره جاذبه های گردشگری زیادی مانند درخت سبز، پلاژ بانوان و آقایان، شهر باستانی حریره، پارک هنگام و... وجود دارد. به دلیل فاصله کم کیش با کشورهای همسایه، بسیاری از واردگنندگان اجناس خود را در مراکز خرید این جزیره با قیمت مناسب به خریداران عرضه می کنند و به همین دلیل افراد زیادی فقط برای خرید قدم به کیش می گذارند. اگر قصد سفر به این جزیره را دارید با ما همراه باشید تا با دو مورد از هتل آپارتمان های آن و روشی برای رزرو هتل کیش آشنا بشوید.

هتل آپارتمان پارسیان

هتل آپارتمان پارسیان یکی از بهترین هتلهای کیش با قیمت مناسب محسوب می شود. این هتل با سابقه، سال 1374 تاسیس شد و سال 1395 تعمیراتی برای بازسازی روی ساختمان آن صورت گرفت. هتل پارسیان 10 بلوک دارد که هرکدام دو طبقه مشتمل بر 12 واحد اقامتی دارند. اتاق و سوئیت های این هتل بسیار بزرگ بوده و همین موضوع باعث شده است که پارسیان طرفداران زیادی داشته باشد. این هتل بین سیتی سنتر و مرکز خرید زیتون واقع شده است و برای کسانی که به منظور خرید به کیش سفر می کنند، انتخاب خوبی به شمار می رود.

امکانات هتل آپارتمان پارسیان

در ساختمان این هتل فضاهایی به سالن کنفرانس، سالن زیبایی خانم ها، کافی شاپ، پارکینگ، لابی، رستوران و فضای سبز اختصاص داده شده است. در لابی این هتل خدماتی مانند آرایشگاه، لاندری، سیو باکس، ترانسفر، کرایه اتومبیل، خودپرداز، اینترنت و... به مهمانان ارائه می شود. رستوران هتل پارسیان 100 نفر ظرفیت داشته و در آن انواع غذاهای ایرانی، بین المللی، سنتی و فست فود را سرو می کنند. اگر قصد برگزاری سمینار یا جلسات کاری در کیش را دارید، می توانید به این هتل مراجعه کرده و سمینار خود را در سالن کنفرانس آن برگزار کنید. این سالن حدود 200 نفر ظرفیت دارد و امکاناتی از قبیل سیستم صوتی و تصویری در آن تعبیه شده است. پارکینگ سرپوشیده هتل فضایی مناسب برای قرارگیری 100 خودرو دارد و مهمانان می توانند بدون پرداخت هزینه وسیله نقلیه خود را در آن پارک کنند.

به منظور افزایش آسایش و راحتی مهمانان، در اتاق های این هتل امکاناتی از قبیل تلوزیون، اینترنت، مبلمان، آویز لباس، میز تحریر، کمد، مبلمان و... تعبیه شده است.

موقعیت مکانی هتل پارسیان

هتل پارسیان یکی از قدیمی ترین هتل های کیش به شمار می رود. این هتل در موقعیت عالی واقع شده است و دسترسی آسان برای رفتن به مراکز خرید مهم فراهم می آورد. هتل پارسیان فاصله کمی با کوه نور، اسکله تفریحی، ساحل، پارک هنگام و بولینگ مریم دارد. اگر برای خرید به کیش سفر می کنید و پارسیان را برای اقامت خود انتخاب کرده اید، باید بدانید که از این هتل با اندکی پیاده روی می توانید به پاساژهای پردیس 1 و 2، پانیذ، ونوس، سیتی سنتر و زیتون برسید و خرید خود را انجام دهید.

هتل آپارتمان تعطیلات

یکی دیگر از هتل آپارتمان های کیش، تعطیلات نام دارد که سال 1382 در زمینی به مساحت 2000 مترمربع احداث شد. این هتل شش بلوک دو و سه طبقه و مجموعا این هتل 60 اتاق دارد. مهمانانی که قصد تخلیه اتاق های این هتل را دارند، باید تا قبل از ساعت 12 آن را تخلیه کنند؛ سپس عوامل پس از دو ساعت نظافت اتاق را به مهمانان بعدی تحویل می دهند. نیاز به پرداخت هزینه ای برای اقامت بچه ها زیر پنج سال درصورت عدم استفاده از سرویس های هتل نیست.

امکانات هتل تعطیلات

در اتاق های این هتل امکاناتی مانند یخچال، مینی بار، آباژور، لوازم بهداشتی، رخت آویز، کمد، چای ساز، سینک ظرفشویی، تلوزیون، سیستم سرمایش و گرمایش و اینترنت برای آسایش مهمانان وجود دارد.

بخشی از ساختمان هتل تعطیلات به نمازخانه، رستوران، فضای سبز و لابی اختصاص داده شده است. در لابی هتل خدماتی از قبیل پذیرش 24 ساعته، اینترنت، مبلمان، ترانسفر و... به مهمانان ارائه می شود. رستوران تعطیلات 120 نفر ظرفیت دارد و در آن انواع غذاهای ایرانی، بین المللی و سنتی قابل سفارش است. اصلی ترین ضعف این هتل را می توان نداشتن پارکینگ سرپوشیده دانست؛ اما مسافران می توانند خودروهای خود را در محوطه هتل پارک کنند.

نشانی هتل آپارتمان تعطیلات

این هتل به دلیل قیمت مناسب و فاصله کم با مراکز خرید مهم کیش یکی از پیشنهادها برای کسانی است که برای خریدکردن به این جزیره سفر می کنند. هتل تعطیلات با پاساژهای پانیذ، پردیس 1 و 2، مروارید، ونوس و مرجان فاصله کمی دارد و با اندکی رانندگی می توانید به این مراکز خرید بروید. این هتل در محدوده میدان سیری جزیره کیش واقع شده است.

بهترین روش برای رزرو هتل کیش

کیش یکی از جزایر ایران است که سالانه افراد زیادی به آن سفر می کنند. اگر قصد سفر به این جزیره را دارید، می توانید برای رزرو بلیط، تور و هتل به سایت علی بابا مراجعه کنید. این شرکت سال 1393 با هدف ارائه خدمات برای خرید بلیط آغاز به کار کرد؛ اما حالا با توجه به افزایش تقاضا به مراجعه به این سایت علاوه بر خرید بلیط می توانید نسبت به رزرو تور یا هتل نیز اقدام کنید.

در این مطلب دو مورد از هتل آپارتمان های کیش را به شما معرفی کردیم، اگر تجربه رزرو هتل کیش از علی بابا، اقامت در هتل تعطیلات، پارسیان یا دیگر هتل های کیش را داشته اید، نظرات خود را درباره این مسائل با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4700

به "هتل آپارتمان های قیمت مناسب کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آپارتمان های قیمت مناسب کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید