هتل لیک ویو (Lake View Hotel Beijing) ؛ هتلی پنج ستاره و لوکس در شهر پکن

به گزارش مجله بای بلاگ، هتل لیک ویو، هتلی پنج ستاره و لوکس در شهر پکن واقع شده است. هتل لیک ویو پکن دارای 28 طبقه در سال 2009 ساخته شده و امکان ترانسفر فرودگاهی برای مهمانان و گردشگران فراهم شده است. این هتل زیبا واقع در کشور چین شامل امکانات بی نظیری مانند وای فای رایگان، استخر سرپوشیده، سالن ورزشی، کرایه خودرو و پذیرش 24 ساعته است.

هتل لیک ویو (Lake View Hotel Beijing) ؛ هتلی پنج ستاره و لوکس در شهر پکن

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

با خرید اینترنتی بلیط هواپیما و اقامت در هتل لوکس لیک ویو لحظات خاطره انگیزی را تجربه خواهید کرد. فاصله هتل لیک ویو تا فرودگاه بین المللی پکن حدودا نیم ساعت است و از طریق شاتل فرودگاهی به راحتی می توانید به Lake View Hotel Beijing دسترسی داشته باشید.

همچنین این هتل بی نظیر به جاذبه های دیدنی شهر پکن نزدیک است و به آسانی می توانید به این جاذبه ها دسترسی داشته باشید. در میان هتل های 5 ستاره شهر پکن، هتل لیک ویو چشم اندازی رو به دریاچه لانگ تان دارد و دارای موقعیت عالی و امکانات فوق العاده ای است.

امکانات کلی هتل لیک ویو پکن

در هتل لیک ویو پذیرش به صورت 24 ساعته انجام می گیرد که در این قسمت هتل، مرکز تجاری، مرکز برگزاری مراسمات عروسی و اتاق های دیدار و جلسات کاری، اتاق کنفرانس و خدمات تور وجود دارند. کارکنان هتل به دو زبان انگلیسی و چینی با مهمانان صحبت می نمایند.

توجه داشته باشید که برای خروج از هتل و تحویل اتاق خود باید قبل از ساعت 12 ظهر اقدام کنید. همچنین برای افراد کمتر از 12 سال اقامت در این هتل رایگان است. به یاد داشته باشید که ورود حیوانات به این هتل ممنوع است.

در قسمت پذیرش خدماتی نظیر نگهداری از بچه ها، خدمات وی آی پی، کرایه ماشین و… همراه با پرداخت هزینه اضافه در اختیارتان قرار خواهد گرفت. فعالیت هایی نظیر کتابخانه و میز تنیس در هتل لیک ویو پکن در اختیار مهمانان قرار داده می گردد. فعالیت های دیگری مانند صبحانه در اتاق، بار و پارکینگ رایگان نیز در این هتل دایر است.

همچنین در قسمت لابی هتل می توانید به دستگاه های خودپرداز، نگهداری چمدان ها، خدمات بلیط، میز تور و تبدیل ارز به صورت 24 ساعته دسترسی داشته باشید. خدمات دیگری نظیر لباسشویی، خشکشویی، اتو با پرداخت هزینه اضافه همراه است.

برای سفرهای کاری می توانید هتل لیک ویو را انتخاب کنید و خدماتی نظیر فکس و فتوکپی انجام می گیرد و همچنین در اتاق های مخصوص این هتل می توانید جلسات کاری تان را برگزار کنید. در قسمت لابی مغازه های سوغاتی فروشی و آسانسور برای دسترسی به طبقات مختلف هتل وجود دارند. مورد بعدی در خصوص هتل لیک ویو امکانات ویژه برای مهمانان با معلولیت جسمانی است تا به راحتی به همه قسمت های هتل دسترسی داشته باشند.

امکانات تفریحی هتل لیک ویو پکن

هتل لیک ویو مانند سایر هتل های 5 ستاره در شهر پکن دارای استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی، مغازه خرید سوغاتی و حمام آبگرم است. همچنین برای بازدید از جاذبه های پکن می توانید به میز تورهای موجود در هتل لیک ویو مراجعه کنید. استخر موجود در هتل لیک ویو پکن به صورت سرپوشیده است و در تمام مدت سال به صورت رایگان فعالیت دارد. خدمات دیگر ینظیر مرکز سلامت و باشگاه بدنسازی نیز در این هتل دایر هستند.

رستوران هتل لیک ویو پکن

در رستوران هتل لیک ویو به نام Lakeside Coffee می توانید غذاهای چینی و بین المللی را در وعده های صبحانه و شام به صورت منویی و بوفه ای را سفارش دهید.

اتاق های هتل لیک ویو پکن

هتل لیک ویو در شهر پکن دارای 307 اتاق است که می توانید اقامتی شیرین را تجربه کنید. اتاق های این هتل عبارتند از اتاق کینگ بیزینس، اتاق کینگ دولوکس با چشم انداز دریاچه، اتاق توئین بیزینس، اتاق توئین اکسکیوتیو، اتاق خانواده و سوئیت اکسکیوتیو.

امکانات اتاق های هتل لیک ویو پکن

اتاق های هتل لیک ویو پکن دارای تهویه مطبوعی هستند و نظافت به صورت روزانه و رایگان در همه اتاق ها انجام می گیرد.

همچنین در همه اتاق ها امکانات ویژه ای مانند تخت های راحت، کفپوش عالی و قفسه های چوبی برای تزئین اتاق، تلویزیون، شبکه های ماهواره ای، یخچال، بطری های آب معدنی رایگان، میزکار، کاناپه، عایق صدا و ضد دود ارائه می شوند. بر همین اساس سیگار کشیدن در این اتاق ها ممنوع است و محل های خاصی برای افراد سیگاری تعبیه شده است.

همچنین در همه اتاق ها حمام اختصاصی همراه با دوش، وان، توالت فرنگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و سشوار است. در اتاق های هتل لیک ویو گاوصندوق تعبیه شده است و می توانید وسایل های گرانقدر خود را در گاوصندوق قرار دهید.

فاصله هتل لیک ویو پکن تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله هتل لیک ویو پکن تا کاخ تابستانی پکن: 4.6 کیلومتر

فاصله هتل لیک ویو پکن تا پارک بیهای: 14.7 کیلومتر

فاصله هتل لیک ویو پکن تا پارک جینگشان: 15.9 کیلومتر

فاصله هتل لیک ویو پکن تا موزه ملی پکن: 16.4 کیلومتر

فاصله هتل لیک ویو پکن تا میدان تیان آنمن: 17.7 کیلومتر

فاصله هتل لیک ویو پکن تا شهر ممنوعه پکن: 18.3 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4999

به "هتل لیک ویو (Lake View Hotel Beijing) ؛ هتلی پنج ستاره و لوکس در شهر پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل لیک ویو (Lake View Hotel Beijing) ؛ هتلی پنج ستاره و لوکس در شهر پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید