هفته منتقدان کن گروه داوری اش را تکمیل کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، هفته منتقدان کن به ریاست چارلز تیسون کارگردان هنری و در کنار جشنواره فیلم کن برپا می گردد و بار دیگر با همکاری کمپانی سونی این هفته را برگزار می نماید.

هفته منتقدان کن گروه داوری اش را تکمیل کرد

این بخش برای اولین بار میزبان یک فیلمبردار تحسین شده یعنی پیتر سوشیتسکی خواهد بود؛ کسی که فیلمبرداری فیلم هایی چون بخش پنجم جنگ ستارگان، والنتینو، قول های شرقی و نقشه های ستارگان را در طول 40 سال سابقه کاری اش برعهده داشته است. پس از زمین از جدیدترین کارهای او بود که برای کمپانی سونی و با دوربین F65 این کمپانی فیلمبرداری شد. وی گفت برای داوری حتما به دنبال قصه های قوی، سبک های روایی، شخصیت پردازی و ایده های اصیل و ناب خواهد بود. به عنوان یک فیلمبردار او تاکید نمود نسبت به حس سبک یک فیلم بسیار حساس است.

سوشیتسکی کارگردان 73 ساله بریتانیایی، در کنار کاتل کیله ور کارگردان فرانسوی، آندرا پیکارد برنامه ریز جشنواره فیلم تورنتو، و بوید ون هوییج منتقد فیلم گروه داوران هفته منتقدان کن را تشکیل می دهند.

اینارا پارون از سونی نیز با ابراز خوشحالی از این که بخشی از جشنواره فیلم کن بوده است از تمرکز بر تشویق دیدگاه های هنری خلاقان جوان یاد کرد.

در 21 ماه می که آخرین روز هفته منتقدان کن است، سونی سمیناری آنلاین برگزار می نماید که در آن سوشیتسکی درباره فیلم ها و تجربیاتش به عنوان یکی از اعضای داوران صحبت خواهد نمود.

او به تازگی کار روی فیلم قصه قصه ها ساخته متیو گارون را به اتمام برده که برای اولین بار در کن به نمایش درمی آید. وی کتابی نیز با عنوان بازتاب های عریان نوشته که اواخر همین ماه منتشر می گردد.

شصت و هشتمین جشنواره فیلم کن از 13 تا 24 ماه می (23 اردیبشهت تا 3 خرداد) برگزار می گردد و جوئل و اتان کوئن به عنوان روسای داوری بخش رقابتی آن انتخاب شده اند. پوستر این دوره جشنواره فیلم کن به تجلیل از اینگرید برگمن ستاره سینمای سوئد اختصاص یافته است.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1290

به "هفته منتقدان کن گروه داوری اش را تکمیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته منتقدان کن گروه داوری اش را تکمیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید