واکنش کنعانی زادگان به پیشنهاد تیم قطری

به گزارش مجله بای بلاگ، مدافع پرسپولیس شرایط دو تیم دربی تهران را خوب توصیف کرد و گفت که سرخپوشان برای شادی میلیون ها طرفدار خود کوشش خواهند کرد.

واکنش کنعانی زادگان به پیشنهاد تیم قطری

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد حسین کنعانی زادگان پس از تزریق واکسن کرونا گفت: خدا را شکر واکسن را تزریق کردیم و با این شرایط کشور، در اولویت قرار گرفتیم. برای همه مردم آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم واکسن به همه تزریق گردد.

وی در خصوص اینکه آیا مسئله ای برای بازیکنان پیش آمد یا خیر، اعلام کرد: خدا را شکر فاصله گذاری در مکان تزریق واکسن انجام شد و مسئله ای پیش نیامد. امیدوارم مسئله ای هم پیش نیاید.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چند بازیکن واکسن کرونا زدند، توضیح داد: پنج، شش نفر بودیم که واکسن زدیم. بازیکنان استقلال، پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و سایپا حضور داشتند.

کنعانی زادگان درباره نوع واکسن تزریق شده و زمان تزریق دوز دوم گفت: نمی دانم کدام نوع واکسن بود، اما قرار است 15 روز دیگر دوز دوم تزریق گردد.

وی درخصوص شرایط تیم ملی ایران برای صعود به مرحله خاتمهی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر اعلام نمود: تیم ملی شرایط سختی دارد و شرایط گروه به گونه ای است که همه باید تمرکز کنیم تا بازی های خود را ببریم. قول می دهم با تمام توان وارد بازی ها شویم.

مدافع پرسپولیس در خصوص درگیری های ایجاد شده پس از ملاقات سپاهان و پرسپولیس گفت: پس از سوت خاتمه، پورقاز توپ را به سمت نیمکت ما شوت زد که کار درستی نبود و درگیری ها از آن اتفاق شروع شد.

کنعانی زادگان درباره دربی آدینه شب تهران توضیح داد: هر دو تیم شرایط خوبی دارند و برای سه امتیاز می جنگند. ما هم 50،40 میلیون طرفدار داریم و برای شادی آنها تمام کوشش خود را خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرنگاران درخصوص پیشنهاد باشگاه الاهلی قطر به او اعلام کرد: پیروز باشید!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 7272

به "واکنش کنعانی زادگان به پیشنهاد تیم قطری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کنعانی زادگان به پیشنهاد تیم قطری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید