ورود پلاک های غیربومی به شهر قم در نیمه شعبان ممنوع شد

به گزارش مجله بای بلاگ، استاندار قم از تصویب منع ورود پلاک های غیربومی به شهر قم در روزهای هشتم و نهم فروردین ماه همزمان با نیمه شعبان اطلاع داد.

ورود پلاک های غیربومی به شهر قم در نیمه شعبان ممنوع شد

به گزارش خبرنگاران، بهرام سرمت پس از تشکیل جلسه ستاد ملی کرونا در گفت وگو با خبرنگاران با تبریک سال جدید و فرارسیدن سالروز ولادت امام عصر(عج) اظهار کرد: امیدواریم مردم همچنان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام داشته و از برگزاری مراسم های این ایام به شیوه سال گذشته پرهیز نموده و شکل مراسم ها باید با شکوه ولی به صورت مجازی و غیر تجمعی برگزار گردد تا از شکل گیری موج جدید کرونا جلوگیری گردد.

وی با اشاره به تشکیل ستاد ملی کرونا به ریاست جمهور بیان نمود: در مورد منع تردد شبانه با توجه به تغییر ساعت تصمیم بر این شد منع تردد از ساعت 9 به 10 موکول شده و قوانین منع تردد از ساعت 10 اعمال می گردد.

استاندار قم گفت: با توجه به اینکه خیل مشتاقان آقا امام زمان به مناسبت نیمه شعبان معمولا به عنوان مقصد سفر استان قم را انتخاب می نمایند و نگرانی هایی مبنی بر خیز جدید بیماری وجود دارد، تصمیم بر این شد پلاک های غیربومی در روزهای هشتم و نهم فروردین ماه ممنوعیت ورود به استان قم داشته باشند.

وی تاکید نمود: در این ایام در مسجد مقدس جمکران و بقاع متبرکه مراسم به صورت تجمعی نداریم و مراسم ها به صورت مجازی برگزار می گردد.

سرمست یادآور شد: شهرداری و دیگر سازمان های فرهنگی باید محیط شهر را به گونه ای در خور شان این مناسبت آماده سازی نموده و نشاط و شادی در شهر جریان داشته باشد.

وی روز سربازان گمنام امام زمان را تبریک گفت و یادآور شد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در طول سال گذشته نقش آفرینی های بسیاری داشتند و با کوشش های ایشان و دیگر اعضای شورای تامین استان، قم از نظر امنیت سرمایه گذاری در بین سه استان برتر کشور قرار گرفته است.

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 6764

به "ورود پلاک های غیربومی به شهر قم در نیمه شعبان ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود پلاک های غیربومی به شهر قم در نیمه شعبان ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید