پاسخ سازندگان خانه امن به اعتراض استقلالی ها، قصد توهین نداشتیم

به گزارش مجله بای بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سریال، در قسمت چهل و سوم سریال خانه امن، داستان به ماجرای عملیات تروریستی یک عضو گروهک داعش در استادیوم آزادی اختصاص دارد. او برای انجام عملیات انتحاری، دربی پایتخت را انتخاب نموده است و در پوشش یک طرفدار استقلال وارد استادیوم می گردد.

پاسخ سازندگان خانه امن به اعتراض استقلالی ها، قصد توهین نداشتیم

بعد از اینکه سکانس با اعتراض هوادران تیم استقلال تهران روبرو شد، سازندگان خانه امن توضیحاتی بیان کردند.

ابوالفضل صفری تهیه نماینده خانه امن با تاکید بر اینکه هیچ سوء نیتی برای نشان دادن یک داعشی تحت پوشش هوادار تیم استقلال وجود نداشته است، اظهار داشت: ماجرایی که در قسمت چهل و سوم نشان داده شد بر اساس یک داستان واقعی است. هدف این بود تا تاکید گردد تروریست ها برای انجام اعمال خلاف خود از هر گونه محبوبیت ورزشی و هنری در بین مردم ایران سوء استفاده می نمایند.

صفری ادامه داد: استفاده از این پرونده واقعی، صرفاً به این خاطر بود تا همه ما هشیار باشیم و جلوی این سوء استفاده ها را بگیریم.

او ضمن دلجویی از طرفداران استقلال به خاطر سوء تفاهم ایجاد شده، تاکید نمود: بسیاری از عوامل سریال خانه امن هوادار استقلال هستند و هرگز قصد توهین به این تیم را نداشته اند.

صفری در خاتمه گفت: من از مخاطبان و علاقمندان تقاضا می کنم تا سریال خانه امن را به طور کامل نگاه نمایند؛ مخصوصاً قسمت 44 که امشب (یک دی) پخش می گردد. در این قسمت، داستان سریال به تیم پرسپولیس و ماجرایی مشابه پرداخته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 5487

به "پاسخ سازندگان خانه امن به اعتراض استقلالی ها، قصد توهین نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ سازندگان خانه امن به اعتراض استقلالی ها، قصد توهین نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید