انتها مهلت معرفی مشمولان دیپلم و پیش دانشگاهی سال 98

به گزارش مجله بای بلاگ، رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان فارغ التحصیل سال 98 که در کنکور سراسری سال جاری شرکت نموده اند، باید ظرف مدت یک هفته شرایط خدمتی خود را تعیین نمایند.

انتها مهلت معرفی مشمولان دیپلم و پیش دانشگاهی سال 98

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران از خبرنگاران، سردار تقی مهری اظهار کرد: مشمولان فارغ التحصیل سال 98 در مقاطع تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی شرکت نماینده در کنکور سراسری که از سازمان وظیفه عمومی مهلت معرفی دریافت نموده اند، برابر ابلاغیه ستاد کل نیرو های مسلح باید ظرف مدت حداکثر یک هفته از تاریخ برگزاری کنکور دانشگاه ها نسبت به معرفی و معین تکلیف شرایط خدمتی خود اقدام نمایند.

وی گفت: این دسته از مشمولان باید با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) نسبت به ثبت درخواست و دریافت برگ آماده به خدمت اقدام نمایند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی بیان داشت: مشمولان دارای برگ آماده به خدمت باید در تاریخ های معین شده به خدمت سربازی اعزام شوند و در صورت قبولی در مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر از خدمت ترخیص و از معافیت تحصیلی برخوردار می شوند، مشمولانی که نسبت به معرفی خود در موعد های مقرر اقدام ننمایند مشمول غایب محسوب شده و مجاز به ادامه تحصیل نیستند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 3908

به "انتها مهلت معرفی مشمولان دیپلم و پیش دانشگاهی سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها مهلت معرفی مشمولان دیپلم و پیش دانشگاهی سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید