پرداخت تسهیلات اعتباری به زلزله زدگان دشتستانی از هفته آینده

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران: معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: برای بازسازی واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده دشتستان تسهیلات اعتباری بنیاد مسکن از هفته آینده پرداخت می گردد.

پرداخت تسهیلات اعتباری به زلزله زدگان دشتستانی از هفته آینده

به گزارش خبرنگاران از بوشهر،عزیزاله مهدیان ظهر امروز در بازدید از مناطق زلزله زده دشتستان با بیان اینکه در جریان زمینه لرزه 5.7 ریشتری در 7 آذردشتستان بیش از یک هزار و 600 واحد مسکونی خسارت دید اظهار کرد: هم اکنون بعضی از این واحدها مرحله پوشش سقف را انجام داده اند.

وی با بیان اینکه بازسازی یک هزارو200 واحد مسکونی زلزله زده درمنطقه دشتستان شروع شده است توضیح داد: هم اکنون اعتبار لازم برای بازسازی یک هزارو 800 واحد مسکونی آسیب دیده در زلزله دشتستان تامین شده که عملیات اجرایی یک هزارو 200 واحد از آنها شروع شده است.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشوربا اشاره به اینکه اعتبارات اقتصادی بازسازی با مشارکت مردم و یاری بلاعوض تا مین شده اعلام کرد: اعتبارات طرح بازسازی مناطق آسیب دیده بامشارکت مردم و یاری بلاعوض بنیاد مسکن تامین شده است و بخشی از اعتبارتی که به وسیله تسهیلات پیش بینی شده، تامین می گردد.

مهدیان با بیان اینکه بعضی از واحدهای مسکونی آسیب دیده پیشرفت قابل توجهی دارد تاکید نمود: بعضی ازآسیب دیدگان که توان اقتصادی کمتری دارند در انتظار تامین اعتبار برای بازسازی خانه های تخریب شده خود هستند و بعضی از آنها نیز حتی تا مرحله فنداسیون کار نموده اند.

وی از پرداخت تسهیلات اعتباری از هفته آینده خبرداد و گفت: پرداخت تسهیلات اعتباری به زلزله زدگان دشتستانی ازهفته آینده شروع می گردد و بر اساس برنامه باید پیش از فصل گرما سقف خانه ها پوشانده گردد.

ب

sahandblog.ir: سهندبلاگ، سیستم مدیریت محتوای سهند

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

banima.ir: بانیما | مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

kurdeblog.ir: وبلاگ سرگرمی و بازی، مجله سرگرمی

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 1957

به "پرداخت تسهیلات اعتباری به زلزله زدگان دشتستانی از هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات اعتباری به زلزله زدگان دشتستانی از هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید