پمپئو دستور حمله به شورای نگهبان را صادر کرد

به گزارش مجله بای بلاگ، روزنامه کیهان نوشت: چندین هفته مانده به اعلام نتایج نهایی آنالیز صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در توئیتی، نتایج آنالیز صلاحیت ها را زیرسؤال برده و عملاً فرمان حمله به شورای نگهبان را صادر کرد.

پمپئو دستور حمله به شورای نگهبان را صادر کرد

به گزارش خبرنگاران، کیهان نوشت: پمپئو وزیر خارجه آمریکا شامگاه دوشنبه در اقدامی وقیحانه در توئیتر خود نوشت: انتخابات مجلس ایران دو ماه دیگر برگزار می گردد اما رژیم پیش تر با رد صلاحیت بیش از 1000 نامزد به دستکاری در آن پرداخته است. ما در کنار مردم ایران که خواهان آن هستند که صدایشان شنیده گردد، می ایستیم.

گرچه ادعای مضحک وزیر امور خارجه آمریکا درباره ایستادگی در کنار مردم ایران به اعمال تروریسم مالی در راستای برآورده کردن اهداف پلید واشنگتن از جمله ایجاد اغتشاشات و ناامنی در ایران خلاصه می گردد، اما اظهارنظر وی درباره انتخابات ایران و همچنین موضوع رد صلاحیت ها نیز در نوع خود جالب توجه است.

وی که تا پیش از حضور در وزارت خارجه آمریکا در رأس یکی از مخوف ترین و مرگبارترین سازمان های جاسوسی جهان یعنی سازمان سیا (CIA) مشغول جنایت بود، چندی پیش در اظهاراتی صراحتا اعتراف نموده بود که دروغ گویی، تقلب و دزدی جزو افتخارات آمریکا است و او همه این کارها را انجام داده است.

  • از متهم کردن ایران به دستکاری در انتخابات تا افتخار به تقلب و دروغگویی

پمپئو در بخشی از صحبت هایش درباره حقیقت و پشت پرده سازمان سیا و برگزاری کلاس های آموزشی دزدی، دروغ و تقلب در این سازمان صراحتا اعتراف نموده بود: زمانی که رئیس سازمان سیا بودم در سازمان دروغ می گفتیم، تقلب می کردیم، دزدی هم می کردیم. در سازمان سیا برای دروغ، تقلب و دزدی کلاس های آموزشی برگزار می گردد. این کارها یادآور افتخارات تجربه آمریکایی است.

وی با تمجید از این اقدامات سیا در ادامه همچنین اذعان نموده بود: این برنامه ها آدم را به یاد شکوه تدبیر آمریکایی می اندازد.

پمپئو که سال گذشته نیز صراحتا به دروغ گویی درباره پرونده هسته ای ایران اعتراف نموده و گفته بود: ایران قبل از برجام هم در راستا دستیابی به بمب هسته ای نبود، این روزها و در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی ناگهان نگران رد صلاحیت ها در ایران شده و در حقیقت به پادوهای خود علیه شورای نگهبان فرمان حمله صادر نموده است.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 245

به "پمپئو دستور حمله به شورای نگهبان را صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پمپئو دستور حمله به شورای نگهبان را صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید