پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

به گزارش مجله بای بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی (27 مهر تا 2 آبان)، از تلاش ها و خدمات شبانه روزی فرماندهان و کارکنان خدوم ناجا در راه برقراری نظم و امنیت در جای جای استان قدردانی کرد.

پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

نام نیروی انتظامی در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران، همیشه قرین شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی بوده است که در تأمین نظم و امنیت جامعه و آرامش و آسایش مردم از جان مایه گذاشته اند.

گام های خستگی ناپذیر مأموران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مرزهای کشور و مبارزه با اوباش و اخلال گران امنیت جامعه، همیشه محکم و پایدار بوده و بدون تردید، امنیت، آرامش و نشاط اجتماعی ثمره تلاش های این عزیزان است.

فرارسیدن هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا ضمن معرفی اقدامات هوشمندانه و مقتدرانه ناجا در تأمین امنیت پایدار کشور، از زحمات شبانه روزی جان برکفان این نیروی انقلابی و ولایت مدار قدردانی شود.

ارتباط صادقانه با آحاد مردم و احساس همدلی با ملت موضوع بسیار مهمی است که همیشه در سطوح مختلف نیروی انتظامی باید مورد توجه قرار گیرد؛ همچنین با توجه به گسترش مفهوم امنیت در دنیای امروزی، تقویت اقدامات در حوزه هایی مانند امنیت سایبری ضرورت دوچندان دارد.

اینجانب با ادای احترام به ارواح مطهر شهدای والامقام نیروی انتظامی، از تلاش ها و خدمات شبانه روزی فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش ناجا در جای جای خطه دلاورپرور آذربایجان شرقی قدردانی می کنم و توفیق روزافزون آنها را در سنگر برقراری نظم و امنیت از درگاه خداوند متعال خواهانم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: buy-blog.ir شناسه مطلب: 4557

به "پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت هفته نیروی انتظامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت هفته نیروی انتظامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید